کلیه مناطق شهری باید دارای زیرساخت های یکسان باشند

استاندار خوزستان در آغاز عملیات اجرای پروژه فاضلاب کوی سیاحی و سلیم آباد اهواز:

صبح امروز، مراسم آغاز عملیات اجرایی خط انتقال فاضلاب کوی سیاحی و سلیم آباد اهواز با حضور دکتر غلامرضا شریعتی استاندار  و مهندس هاشمی زاده معاون عمرانی استانداری خوزستان، مدیرعامل شرکت آبفا اهواز و جمعی از مدیران اجرایی این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، دکتر شریعتی در این مراسم گفت: طی مذاکراتی که با رییس جمهور محترم در خصوص وضعیت آب و فاضلاب استان و به ویژه کلانشهر اهواز به عمل آمد در حال حاضر وی نسبت به مسایل حوزه آب و فاضلاب استان کاملا آگاهی داشته و ضمن دستور اکید بر اجرای تعهدات دولت در راستای تخصیص اعتبارات به پروژه های استانی، تا پایان سال جاری ان شاالله تعهدات خود را در این زمینه به طور کامل محقق خواهد ساخت.

دکتر شریعتی با تاکید بر ایجاد زیرساخت های شهری از جمله شبکه دفع فاضلاب و آب شرب برای مناطق شهری اهواز افزود: اگر اهواز یک کلانشهر است لذا باید زیرساخت ها عادلانه و به صورت یکسان در سطح شهر ایجاد تا این شهر از استانداردهای لازم یک کلانشهر برخوردار گردد.

وی تامین اعتبارات خطوط داخل شهری را از محل منابع داخلی و پروژه های عظیمی همچون تصفیه خانه فاضلاب شرق و کلکتورهای فاضلاب را از طریق جذب منابع خارجی اعلام و اظهار کرد: خوشبختانه تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز به زودی افتتاح و  همچنین طرح ایجاد خطوط جمع کننده فاضلاب(کلکتورها) در غرب اهواز در آینده ای نزدیک ضمن اتمام روند جذب اعتبار وارد فاز اجرایی خواهد شد.

استاندار خوزستان با اشاره به پیگیری مهندس فردوس کریمی مدیرعامل شرکت آبفا اهواز در خصوص طرح خطوط جمع کننده فاضلاب در راستای ممانعت از ورود فاضلاب به رودخانه کارون در اهواز گفت: براساس طرح مهندس کریمی این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان منجر به کاهش حدود ۴۰ درصدی ورود فاضلاب به کارون در اهواز می شود که تاثیرات بسزایی در ارتقای محیط زیست و سلامت شهروندان به همراه خواهد داشت.

دکتر شریعتی ابراز امیدواری کرد با پیگیری و نظارت معاون عمرانی استانداری و مدیرعامل شرکت آبفا اهواز ، پروژه اجرای خط انتقال و شبکه فاضلاب کوی سیاحی و سلیم آباد طبق برنامه به اتمام رسیده و پروژه های مهم دیگری نیز توسط این شرکت وارد فاز اجرایی گشته و رضایت شهروندان جلب می گردد.

 

 

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۶/۰۹/۱۳
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۶ + ۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).