به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، افشین حاتمی گفت: در شش ماههی ابتدایی سال جاری، مرکز ارتباط با مشتریان ۱۲۲ به بیش از ۱۴۰ هزار تماس شهروندان پاسخگو بود.
اخبار حوزه مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲
به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، پنجمین نشست مدیران پاسخگو با حضور سید داود حسینی معاون بهرهبرداری و توسعه آب برگزار شد.
این گزارش میافزاید، سید داود حسینی ضمن پاسخگویی مستقیم به شهروندان گفت: طرح مدیران پاسخگو از جمله اقداماتی است که موجب افزایش ضریب اطمینان مشترکین شده و در بهبود عملکرد آبفا نیز موثر واقع خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، امروز، یکشنبه، ۵ شهریور، چهارمین نشست مدیران پاسخگو با حضور سیدمهراب آذرشب در مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ برگزار شد.
معاون خدمات مشترکین و درآمد در این نشست ۲ ساعته به تماسهای مردم پاسخ گفت و چالشهای مطرح شده را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، سومین نشست مدیران پاسخگوی صنعت آبفا اهواز با حضور سیدجمال الدین موسوی، معاون بهرهبرداری و توسعه فاضلاب برگزار شد.
این گزارش می افزاید، ایشان با حضور در ساختمان مرکز ارتباطات مردمی ١٢٢ از ساعت ٩ الی ١١ روز شنبه مورخ ۴ شهریور ماه سال جاری، پاسخگوی مستقیم تماسهای مردمی بود.
به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، همزمان با فرا رسیدن هفته دولت، اولین نشست مدیران پاسخگو با حضور فرزاد بهمنپور، سرپرست دفتر بهبود روشهای بهرهبرداری آب در مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ برگزار شد.
مهندس بهمنپور از ساعت ۹ الی ۱۱ پاسخگوی تماسهای شهروندان بود و چالشهای مطرح شده را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، عملکرد سامانه ارتباط مردمی ١٢٢ صنعت آبفا اهواز در طول یک سال گذشته با توجه به ارائه خدمات شایسته به منظور افزايش رضایتمندی شهروندان شریف کلانشهر اهواز مورد تقدیر شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، دکتر افشین حاتمی، مدیر صنعت آب و فاضلاب کلانشهر اهواز با صدور حکمی، امیر شیرالی را به عنوان مدیر مرکز سامانه ارتباطات مردمی۱۲۲ منصوب کرد.
دکتر حاتمی از زحمات و تلاشهای محسن حاجیپور، مدیر سابق قدردانی کرد و برای مهندس شیرالی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نمود.
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب اهواز از مهمترین مشکلاتی که در سطح کلانشهر اهواز وجود دارد، انشعابات غیرمجاز است که منجر به افت فشار و کاهش کیفیت آب شرب در برخی مناطق سطح شهر می شود.
مهندس براتی در جلسه ای با حضور معاونین و رییس سامانه ۱۲۲ شرکت و با حضور دبیر کارگروه مرکز تماس ۱۲۲شرکت مهندسی آبفا کشور ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات انجام شده ضرورت بکارگیری توان همه بخش های شرکت برای پاسخگویی به نیازهای مشترکین از طریق سامانه ۱۲۲ را مورد تاکید قرار داد وگفت ارایه خدمات سریع تر،مناسب تر وارزانتر بشکل غیر حضوری میتواند رضایتمندی مشترکین را بیشتر و تعامل فیمابین شهروند با شرکت ر