برگزاری پنجمین نشست مدیران پاسخگو در صنعت آبفا کلان‌شهر اهواز

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، پنجمین نشست مدیران پاسخگو با حضور معاون بهره‌برداری و توسعه آب آبفا در مرکز ارتباطات مردمی ١٢٢ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، پنجمین نشست مدیران پاسخگو با حضور سید داود حسینی معاون بهره‌برداری و توسعه آب برگزار شد.
این گزارش می‌افزاید، سید داود حسینی ضمن پاسخگویی مستقیم به شهروندان گفت: طرح مدیران پاسخگو از جمله اقداماتی است که موجب افزایش ضریب اطمینان مشترکین شده و در بهبود عملکرد آبفا نیز موثر واقع خواهد شد.
حسینی با اشاره به فصل تنش آبی و عبور موفقیت آمیز از بحران‌ها و مشکلات ناشی از فرا رسیدن فصول گرم آب و هوایی در اهواز گفت: تعویض شیرآلات فرسوده، تعمیر و نگهداری، افزایش پمپ و الکتروپمپ‌ها، روان‌سازی شیرآلات، شستشوی شبکه توزیع و خطوط به ویژه در مناطق بحرانی منجر به آن شد تا میزان مشکلات ناشی از تنش آبی به صورت قابل توجه کاهش یابد.
حسینی در پاسخ به اینکه بیشترین تماس در چه حوزه و از کدام مناطق بوده است، گفت: بیشترین درخواست شهروندان در این مدت سرعت بخشی در اصلاح و تعمیر شکستگی‌ها بود و سعی می‌شود دراین خصوص همه تلاش و برنامه‌ریزی لازم صورت خواهد گرفت.

حوزه خبر: 
دفتر ارتباطات مردمی ۱۲۲
تاریخ خبر: 
۱۴۰۲/۰۶/۰۸
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۴ + ۱ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).