آرشیو اخبار

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آبفا اهواز از پایش آب آشامیدنی مساجد، مواکب و حسینیه‌های اهواز، باوی، کارون و حمیدیه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، غلامرضا رئیسی با اعلام این خبر گفت: کارشناسان مراکز پایش کیفیت آب و فاضلاب اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش با اجرای طرح شبانه روزی کنترل کیفیت بهداشتی آب در مساجد، حسینیه ها، تکایا و مواکب از سلامتی آب مورد استفاده اطمینان پیدا کردند.

۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰بعدازظهر

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز، فرزان عباسیان با صدور حکمی خالد عقیلی را به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان کارون منصوب کرد.

۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵بعدازظهر
مهندس عباسیان با صدور پیامی فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز، متن پیام مهندس فرزان عباسیان بدین شرح است:

 

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

«اِنَّ الحسینَ مِصباحُ الهُدی و سَفینةُ النَجاة»

«همانا حسین چراغ هدایت و کشتی نجات است»

پیامبر اکرم «ص»

۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰قبل‌ازظهر
رشید خانلری موفق به کسب مدال نقره مسابقات کشوری پیشکسوتان کشتی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز، رشید خانلری در دسته وزنی ۱۰۰ کیلوگرم با شکست حریفانی از استان های البرز،کردستان،کرمانشاه، تهران و مازندران موفق به کسب مدال نقره مسابقات کشوری پیشکسوتان کشتی شد.

۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱:۱۵بعدازظهر
میز خدمت شرکت آب و فاضلاب اهواز پس از ایراد خطبه‌ها و اقامه نماز جمعه توسط آیت‌الله موسوی‌فرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز، ۱۴۰۳/۰۴/۲۲، میز خدمت شرکت آب و فاضلاب اهواز پس از ایراد خطبه‌ها و اقامه نماز جمعه توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز و با حضور قائم مقام و شورای امر به معروف و نهی از منکر این شرکت در محل مصلی امام خمینی«ره» برگزار شد.

۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱:۱۵بعدازظهر
قائم مقام شرکت آبفا اهواز از وجود ۶۰ هزار مشترک غیرمجاز در حواشی شهر اهواز خبر داد و گفت: این موضوع در افت فشار آب سایر مناطق موثر است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا اهواز، فرزان عباسیان روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: متاسفانه مناطق حاشیه شهر، تابع قانون شهری و شهروندی نبوده و نظامات مهندسی و مبلمان شهری را رعایت نمی‌کنند از طرفی حجم مصرف بالای آب، باعث کمبود آب در برخی مناطق می‌شود.

۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵بعدازظهر
جلسه هم اندیشی با حضور دادستان استان خوزستان، مدیر عامل آبفای خوزستان و بسیج ناحیه امام حسین (ع) با موضوع تنش آبی در برخی از خیابان‌های ملاشیه اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز، صادق جعفری چگنی دادستان استان خوزستان و صابر علیدادی مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان به منظور رفع تنش آبی در برخی از خیابان‌های منطقه ملاشیه اهواز، جلسه‌ای مشترک برگزار کردند.

۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱:۰۰بعدازظهر
قائم مقام شركت آبفا كلان‌شهر اهواز با حضور در برخی از مناطق حاشيه‌ی از وضعیت آب شرب کوی سیاحی، کوی مندلی، ملاشیه و عین دو بازديد كرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز، فرزان عباسیان در خصوص اين بازديد گفت: این مناطق در انتهای خطوط آبرسانی قرار دارند و با توجه به اينكه طی سال‌ها ساخت و ساز غیر اصولی و بدون کارشناسی در آنها به وفور صورت گرفته، بعضا شاهد افت فشار و بروز مشكلاتي در روند آبرساني مطلوب هستیم.

۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵بعدازظهر
فرزان عباسیان با صدور پیامی از خانواده بزرگ صنعت آب و فاضلاب اهواز برای حضور پُرشور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، متن پیام مهندس عباسیان بدین شرح است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

«امیدوارم ان‌شاءالله خدا ملّت ایران را سرافراز از این انتخابات خارج کند. سرافرازی به چیست؟ سرافرازی به دو مطلب است: در درجه‌ی اوّل، «مشارکت حدّاکثری»، در درجه‌ی بعد، «انتخاب اصلح»؛ هر دوی اینها مهم است.»

۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲:۰۰بعدازظهر

صفحه‌ها

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).