عملکرد واحد در هفته پدافند غیرعامل

مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفا اهواز تشریح نمود:

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، مهندس حسونی زاده مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل این شرکت طی گزارشی اهم اقدامات این واحد را در هفته پدافند غیرعامل تشریح کرد.

مهندس حسونی زاده بااشاره به اصل اساسی پدافندغیرعامل بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری که آن را مصونیت سازی دانسته اند، گفت: مصونیت سازی تاسیسات شرکتی همچون آبفا امری بسیار حساس و ضروری است و در این راستا واحد پدافندغیرعامل این شرکت اقدام به آگاه سازی پرسنل از طریق برگزاری دوره های آموزشی، سمینار و مانور نموده است.

وی از برگزاری دوره آموزشی مدیریت بحران در تصفیه خانه ها، مانور قطع برق در محل تصفیه خانه آب، مانور نشت گاز کلر در تصفیه خانه آب با تکیه بر اقدامات به روز خبر داد.

همکاری با دفتر پدافند غیرعامل استانداری خوزستان در راستای برگزاری سمینار و کارگاه آموزشی مقابله با تهدیدات گاز کلر در محل گیت بوستان با بهره مندی از تدریس استاد برجسته از دانشگاه مالک اشتر ویژه پرسنل صنعت آب و برق یکی دیگر از اقدامات مهم شرکت آبفا اهواز در هفته پدافند از سوی حسونی زاده اعلام گردید.

مهندس حسونی زاده شرکت مدیران و کارشناسان واحد پدافند غیرعامل ، HSEE ، کنترل کیفیت و آزمایشگاه آب شرکت آبفا اهواز در نشست هم اندیشی راهکارهای مقابله با تهدیدات گاز کلر با حضور دکتر حری مدیر دفتر بحران و پدافندغیرعامل استانداری خوزستان و ارائه نقطه نظرات سازنده را اقدامی تاثیرگذار در این هفته برشمرد.

وی در ادامه گزارش، درج شعارهای هفته پدافندغیرعامل را برروی سربرگ های اداری، قبوض مشترکین و ارسال به صورت پیامک و نصب بنر در ورودی ادارات را از جمله دیگر اقدامات این واحد در هفته پدافند غیرعامل عنوان کرد. 

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۶/۰۸/۱۳
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۵ + ۹ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).