حضرت آیت الله سید علی شفیعی: درمسیر خدمت از افکار مجرب و آزموده در کنار نیروهای جوان بهره مند باشید

دیدار مسئولان شرکت آبفا اهواز با نماینده محترم مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

پیش از ظهر امروز، مدیرعامل و جمعی از مسئولان شرکت آبفا اهواز با حضور در دفتر حضرت آیت الله شفیعی از رهنمودهای ایشان برای ادامه مسیر خدمتگزاری به شهروندان بهره بردند.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، نماینده محترم مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار با بیان اینکه حل معضلات شهری به دست متولیان امر ناشی از اهمیتی است که آن ها برای مردم قائل هستند، گفت: از نگاه اسلام این اهمیت نه تنها از بعد مردمی بودن مهم است بلکه این خدمت به بندگان خداست که قابل توجه می باشد.

باید در نظر داشته باشیم که به بندگان خداوند خدمت می کنیم لذا با این دیدگاه باید  تمام توان خود را در این زمینه به کار بست.

حضرت آیت الله سید علی شفیعی در ادامه بر بهره گرفتن از افکار مجرب و آزموده در کنار نیروهای جوان و توانمند در یک مجموعه تاکید و بیان کرد:با این رویکرد است که می توان در راستای رفع معضلات گام برداشت و هرکجا مشکلی حل شود مردم دعاگوی مسئولان خواهند بود و این دعا برای دنیا و آخرت ایشان از جایگاه بسیار ارزشمندی برخوردار است.

ایشان در پایان با آرزوی موفقیت برای مهندس فردوس کریمی مدیرعامل  شرکت آبفا اهواز و هیات همراه گفت: در راه خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنید و ان شاالله خدوند منان در این مسیر به شما توان لازم عطا خواهد فرمود.

گفتنی است مهندس فردوس کریمی در این دیدار گزارش عملکرد شرکت آبفا اهواز را در چندماهه اخیر به سمع و نظر نماینده محترم مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری رساند.

وی در این گزارش، اهم اقدامات شرکت را ماحصل راهکار های استخراج شده از ظرفیت های علمی و متخصص دانشگاهی و مشورت نیروهای باتجربه صنعت آب و برق اهواز واستان دانست و از رفع معضل افت فشار در برخی مناطق شهری در شش ماه گذشته در ابتدای امر، به عنوان نقطه امیدوارکننده ای برای شهروندان اهوازی  در سال جاری یاد کرد.

مدیرعامل شرکت آبفا اهواز همچنین از برنامه های کوتاه، میان و بلند مدت این شرکت در راستای  گذر از بحران فاضلاب این کلانشهر صحبت به میان آورد و همکاری دستگاه های توانمند در این زمینه را بسیار موثر بیان نمود.

وی ضمن دعوت از حضرت آیت الله سید علی شفیعی جهت بازدید از مجموعه آبفا اهواز ، حمایت ایشان و دیگر علمای گرانقدر را به عنوان سرمایه هایی عظیم در مسیر خدمتگزاری به مردم برشمرد.

مهندس کریمی گفت: در تمام برهه ها این رهنمودهای علمای ارزشمند اسلام بوده که مسئولان را نسبت به آن چه می بایست در راستای ارائه خدمات بهینه به مردم انجام دهند، آگاه ساخته و نگذاشته که از این مسیر به بیراهه بروند.ان شاالله که مجموعه آبفا اهواز نیز همچون همیشه از این رهنمودها و حمایت ها بهره مند خواهد بود و با تمام توان به شهروندان گرامی خدماتی در خور جایگاهشان ارائه می نماید

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۶/۰۸/۰۵
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۹ + ۵ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).