آیین تودیع و معارفه مدیران حراست و امور محرمانه شرکت آبفا اهواز برگزار شد

مراسم تودیع مدیر سابق و معارفه سرپرست جدید حراست و امور محرمانه شرکت آبفا اهواز در محل دفتر مدیریت بحران وپدافند غیرعامل این شرکت برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، نماینده حراست وزارت نیرو، مدیر کل حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، نماینده اداره کل حراست استان، برخی مدیران و نمایندگان اداره کل اطلاعات استان، مدیرعامل شرکت آبفا اهواز، شورای هماهنگی حراست صنعت آب و برق استان و جمع کثیری از مدیران شرکت آبفا اهواز از حاضرین در این مراسم بودند.

خدادادی معاون امور هماهنگی مرکز حراست وزارت نیرو در ابتدای سخن با یاد از شهدای استان خوزستان مقام مردم این استان را در  مرتبه ارائه خدمات ، بسیار والا برشمرد .

وی در ادامه از زحمات مهندس کریمی در این مدت تقدیر نمود و افزود: ان شاا... با تعامل سازنده ای که بین مدیر جدید و مدیران مجموعه وجود دارد تجربه گذشتگان و آزمون و خطاها در میان نخواهد آمد چراکه با شرایط بحرانی که مهندس کریمی در گزارش خود از وضعیت آب و فاضلاب اهواز آوردند می بایست تنها گام به سوی بهره مندی از تجربیات توام با تعامل سازنده برداشته شود.

خدادادی با بیان اینکه ما مدیران با درک این موضوع که شهدا ناظر بر اعمال ما هستند هیچگاه نباید مدیون مردم باشیم و با تمام توان در مسیر خدمت به ایشان قدم برداریم و قبل از بروز بحران به پیش بینی و پیشگیری بپردازیم.

وی شورای هماهنگی حراست صنعت آب و برق را ظرفیتی سازنده در راستای اعطای مشاوره و تصمیم سازی عنوان کرد و از مدیران مجموعه خواست در صورت نیاز از کمک و تفکر اعضای این شورا بهره مند گردند.

نماینده حراست و امور محرمانه وزارت نیرو در پایان از تلاش خداکرمی مدیر حراست شرکت آبفا اهواز دراین مدت تشکر و قدردانی کرد.

معاون امور هماهنگی مرکز حراست وزارت نیرو با اشاره به چند مورد از وظایف حراست در مجموعه، برای مسعود زنگنه سرپرست جدید این واحد آرزوی موفقیت روزافزون کرد.

مدیر کل حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در این مراسم خداوند را شاکر برای حضور تلاشگران عرصه حراست و مدیریت کشوری و استان خوزستان در این آیین شد.

مهندس محرمی راد از خودمراقبتی به عنوان یکی از بارزترین ویژگی های مدیران به ویژه مدیران حراست در هر مجموعه یاد کرد و گفت هرچه مسئولیت بیشتر شود این ویژگی پررنگ تر خواهد شد.

وی گفت: جهت حرکت حراست باید در مسیر اصلاح و تکمیل و نگاه مثبت و اصلاح گر توام با قاطعیت باشد و اوج وظیفه آن حفظ سلامت نیروی انسانی است.

مدیر کل حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از رویکرد مهندس فردوس کریمی برای داشتن یک مجموعه همدل و همراه جهت تحقق اهداف سازنده تقدیر کرد.

وی برای هردو مدیر دعای خیر و آرزوی توفیق روزافزون کرد.

همچنین در این آیین، راوی نماینده اداره کل حراست استان خوزستان حضور مسئولین را در مراسم قابل احترام برشمردو از همگان خواست با هدف شناسایی چالش ها در راستای تامین امنیت پایدار عمل نمایند و از اعمال نگرش شخصی به عنوان عامل آسیب زننده به مجموعه دوری نمایند.

 وی از تلاش کلیه نیروهای حراست در سطح استان جهت تامین امنیت پایدار برای برگزاری مراسم اربعین حسینی تشکر و قدردانی وبرای دو مدیر حراست سابق و جدید آبفا اهواز آرزوی سربلندی در امور نمود.

 مدیرعامل شرکت آبفا اهواز در این مراسم ضمن خوشامدگویی به مدعوین به ویژه مسئولان کشوری حاضر، گفت: خوشبختانه نیروهای ارزشمند حراست همگی به وظایف ذاتی و سازمانی خود واقف بوده و  دارای صلاحیت کامل هستند.

مهندس کریمی، مدیر حراست و امور محرمانه را حافظ منافع و روش های یک مجموعه و پیاده ساز اهداف کلان آن معرفی و از  آن به عنوان حافظ مجموعه در برابر آسیب ها نیز یاد کرد.

وی جایگاه حراست را جایگاهی ارزشی دانست و کنترل امور و تامین امنیت سراسری را مرهون تلاش زحمتکشان و گمنان عرصه حراست و آن را حاصل تدبیر آنان برشمرد.

موقعیت حساس و بسیار پراهمیت حراست در یک مجموعه به گفته مدیرعامل شرکت آبفا اهواز دلیلی بر دقت بالا در انتخاب مدیر آن است .

مهندس فردوس کریمی اظهار کرد: مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی در بیانات گهربار خود ، تفاوت اساسی نیروهای حافظ امنیت کشور عزیزمان ایران را با تمام سرویس های اطلاعاتی جهان در ارتباط ایشان با مردم می دانند لذا ما در تمام مراحل باید سعی بر تنگاتنگی این ارتباط نماییم.

وی از زحمات خداکرمی مدیر سابق این واحد تشکر کرد و  در ادامه خطاب به سرپرست جدید  گفت: هیچ توقعی نسبت به شما درمیان نیست مگر تامین امنیت سازمانی ، حفظ ارزشها و جايگاه حراست ، ايجاد فضاي تعامل و صميميت درون سازمانی با هدف ارتقای سطح خدمت رسانی به شهروندان .

این مقام مسئول در شرکت آبفا اهواز با اشاره به رسالت اصلی این شرکت مبنی بر تامين آب شرب سالم و دفع بهداشتي فاضلاب  برتحقق  این مهم توام با وحدت رویه مدیران مجموعه تاکید کرد .

 وی جلب رضایت و اعتماد مردم به مدیریت و خدمات این شرکت  را عامل اصلی موفقیت مجموعه محسوب کرد و از مدیران خواستار تلاش در این مسیر شد چراکه به عقیده وی تنها به واسطه پشتوانه مردمی است که می توان به رشد و تعالی دست یافت.

این مراسم با اهدای لوح تقدیر به مدیران یادشده به پایان رسید.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۶/۰۸/۰۳
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۹ + ۴ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).