مدیرعامل شرکت آبفا اهواز: شرکت نفت یک متولی سازنده و حامی دستگاه های اجراییست

در جلسه مشترک مدیران عامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب و شرکت آبفا اهواز مطرح شد:

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، مهندس کریمی در جلسه ای در دفتر مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به ارائه گزارشی مبنی بر وضعیت آب و فاضلاب اهواز و میزان اعتبارات لازم برای اجرای پروژه های اضطراری در شهر پرداخت.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، مهندس کریمی به وضعیت بحرانی تاسیسات آبرسانی و سیستم دفع فاضلاب فرسوده اهواز اشاره داشت و راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب شرق و نیز ایجاد ۵۴ کیلومتر خطوط جمع کننده فاضلاب(۲۷ کیلومتر به صورت میکروتونل) را در راستای مهار فاضلاب ورودی از ۲۳ نقطه به رودخانه کارون را امری ضروری برای فراهم ساختن شرایط مطلوب در شهر تلقی نمود.
وی در ادامه گزارش گفت: شرکت نفت یک متولی سازنده است که همواره از دستگاه های اجرایی حمایت کرده است همانطور که وزیرمحترم نفت نیز در سفر به استان خوزستان و بازدید از مناطقی از جمله ملاشیه به پروژه های آب و فاضلاب کلانشهر اهواز عنایت داشته و وعده اعتبار ۵۶ میلیارد تومانی دادند.
وی خاطر نشان کرد: توپوگرافی خاص شهر اهواز مسئولان را ناچار به نصب ۱۶۷ ایستگاه پمپاژ فاضلاب در شهر نموده است که این تعداد ایستگاه اهواز را بعد از قاهره به عنوان دومین شهر با سیستم پیچیده دفع فاضلاب معرفی می نماید.
مدیرعامل شرکت آبفا اهواز از ورود فاضلاب به رودخانه کارون به عنوان یک فاجعه یاد کرد و افزود: این کلانشهر با چنین وضعیت حاد نیاز به همکاری و همیاری تمام دستگاه های توانمند دارد تا سلامت مردم را از حیث وجود خطر ریزش فاضلاب به رودخانه به عنوان یکی از سه منبع تامین کننده آب و یا تلاقی آب و فاضلاب در ۳۰۱ نقطه در سطح شهر درامان بداریم.
مهندس کریمی خاطر نشان کرد: مهار پنج نقطه از ۲۳ نقطه ریزش فاضلاب به کارون نیاز به اعتبار ۶/۱۸ میلیارد تومانی دارد که ان شاا... ۴۰درصد از این حجم فاضلاب ورودی به رودخانه را تا آخر امسال بتوانیم مهار سازیم.
وی همچنین ساماندهی فاضلاب شهرستان کارون که به وضعیت بسیار ناسالم بهداشتی رسیده است را مستلزم اعتباری بالغ بر ۱۳۰میلیارد تومان دانست.
گفتنی است پس از ارائه گزارش یادشده ، مهندس عالیپور با بررسی دقیق این گزارش از مسئولان آبفا خواست کلیه گزارشات موجود را در اختیار کارشناسان فنی  و مسئولان مالی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب قرار دهند تا ان شاا... در آینده ای نزدیک مراتب میزان همکاری با شرکت آبفا ابلاغ گردد.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۶/۰۸/۰۱
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۷ + ۱ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).