تقدیر اداره کل زنان و خانواده استانداری خوزستان از مدیرعامل شرکت آبفا اهواز

سیده فرانک موسوی سرپرست اداره کل زنان و خانواده استانداری خوزستان ضمن اعطای لوح تقدیر به مدیرعامل شرکت آبفا اهواز از عملکرد وی در خصوص انتصاب بانوان در رده های ارشد سازمانی با محور عدالت جنسیتی در این شرکت  قدردانی نمود.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، طی مراسمی با حضور مشاور استاندار در امور زنان و خانواده ، مشاور مدیرعامل در امور زنان و خانواده و جمعی از بانوان شرکت آبفا اهواز از عملکرد مهندس فردوس کریمی به دلیل ایجاد بستر رشد و ارتقای بانوان مجموعه تقدیر بعمل آمد.

سیده فرانک موسوی در این مراسم گفت: تقدیر از مدیرانی که با نگاه عدالت جنسیتی موجبات شکوفایی توانمندی بانوان را در مجموعه خود فراهم می سازند در دستور کار این اداره کل قرار دارد و باتوجه به اینکه مهندس کریمی در مدت زمان تصدی چندماهه خود پنج نفر از بانوان این شرکت را در رده های ارشد سازمانی منتصب نموده است لذا این عمل جای تقدیر داشت.

وی تقویت سرمایه های انسانی را مستلزم ایجاد بستری یکسان در راستای تبلور استعدادها و پتانسیل های یک مجموعه دانست و افزود: عملکرد مدیرانی که در برابر عدالت جنسیتی در سازمان ها مقاومت نمی کنند و این بستر را بر اساس توانمندی افراد به دور از نگاه جنسیتی اعمال می کنند بازخوردی کاملا مثبت در جامعه زنان به همراه دارد و انگیزه ایشان را در مسیر دستیابی به مدارج عالی دوچندان می سازد.

سرپرست اداره کل زنان و خانواده استانداری در پایان گفت: فشاری که بر مدیران ضمن انتصاب بانوان در رده های ارشد وارد می آید بر کسی پوشیده نیست و مقاومت و باور مدیرانی همچون مهندس کریمی در این مسیر امری خداپسندانه و قابل تقدیر است.

در ادامه این مراسم، مدیرعامل شرکت آبفا اهواز با تبریک اعیاد گذشته و خیرمقدم به سرپرست اداره کل زنان و خانواده استانداری خوزستان مراتب قدرانی خود را از برگزاری این مراسم اعلام نمود و گفت: در هر مجموعه ای توان و تخصص افراد حرف اول را می زند و اعمال نگاه جنسیتی در این مقوله کاملا بی اساس است.

مهندس فردوس کریمی از وجود پتانسیل های بسیار ارزشمند علمی و اجرایی در بانوان شرکت ابراز خرسندی نمود و از ادامه روند این انتصابات بر اساس توانمندی ایشان در مجموعه خبر داد.

وی اعتقاد شخصی خود را بر اساس میزان شایستگی فرد در عمل به تعهدات خود در یک مسوولیت عنوان نمود و از بانوان خواستار همکاری با یکدیگر در راستای ایجاد فضایی برای توسعه و تعالی مجموعه و ارتقای خدمات به شهروندان شد.

در پایان، دو لوح تقدیر از طرف اداره کل زنان و خانواده استانداری خوزستان و مشاور امور زنان و خانواده شرکت آبفا اهواز به مهندس کریمی اعطا گردید.

حوزه خبر: 
معاونت بهره برداري و توسعه فاضلاب
تاریخ خبر: 
۱۳۹۶/۰۶/۲۲
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱ + ۱ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).