دیدار مردمی مهندس فردوس کریمی در محل امور مشترکین منطقه چهار

 

 

پیرو دیدارهای مردمی مدیرعامل شرکت آبفا کلانشهر اهواز برگزار شد ؛

دیدار مردمی مهندس فردوس کریمی در محل امور مشترکین منطقه چهار

 

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، مهندس کریمی با تاکید بر رسیدگی به مطالبات شهروندان در کوتاه ترین زمان ممکن و جلب رضایت ایشان، دیدارهای مردمی خود را در سطح امور مشترکین مناطق شهری اهواز برگزار می نماید.

وی هدف از برگزاری این دیدارها را سهولت در دسترسی شهروندان به مسوولین پاسخگو در مناطق مختلف و بررسی مطالبات ایشان از نزدیک می داند.

شهروندان در این دیدار به ابراز دغدغه های خود پرداختند و ضمن تقدیر از عملکرد مدیرعامل این شرکت در مدت تصدی چندماهه خود در مجموعه آبفا  نسبت به  توجهی که وی در رسیدگی به مطالبات شهروندان در دیدارهای هفتگی خود در مناطق مختلف نشان می دهد ابراز خرسندی نمودند.

مهندس کریمی در این دیدار اعلام داشت: به شدت در راستای احقاق حق شهروندان که همان ارائه خدمات بهینه در حوزه آب و فاضلاب است تاکید دارم و خود و دیگر مسوولین مجموعه را موظف به اعمال نهایت دقت و توان در این مسیر میدانم.

وی مجددا کلیه شهروندان را به مدیریت مصرف آب در فصل گرما دعوت و از عواقب ایجاد انشعابات غیرمجاز آب به عنوان تهدیدی بر سلامت و سطح کمی آب یاد نمود.

مدیرعامل شرکت آبفا کلانشهر اهواز طبق روال پس از دیدار با شهروندان، از محل امور مشترکین بازدید و با کلیه پرسنل نیز دیدار و گفتگو کرد.

وی ایجاد فضای اداری مجهز به تجهیزات به روز را لازمه پیشرفت و ارتقای سطح خدمات به شهروندان برشمرد و انگیزه کارکنان در طول خدمت رسانی را با تامین رفاه ایشان در ارتباط مستقیم دانست.

شناسایی استعدادها در مجموعه و به کارگیری ایشان در واحدهای متناسب با توانمندی آن ها جزو مهم ترین برنامه های مدیریتی وی عنوان شد که ضمن اجرایی شدن در نهایت رضایت کارکنان و بهبود خدمات به شهروندان را به همراه خواهد داشت.

 

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۶/۰۵/۲۴
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۲ + ۱۷ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).