توضیحات شرکت آبفا کلانشهر اهواز پیرو تجمع روز گذشته کارگران حوزه خدمات فاضلاب این شرکت

توضیحات شرکت آب و فاضلاب اهواز در خصوص تجمع روزگذشته کارگران حوزه خدمات فاضلاب این شرکت

 

باتوجه به انتشار مطلبی پیرو تجمع دیروز کارگران واحد خدمات حوزه فاضلاب شرکت آبفا کلانشهر به اطلاع می رساند ، مدیرعامل جدید این شرکت در فاصله زمانی یک ماهه تصدی خود در این سمت، ضمن تاکید بر بهبود وضع رفاهی پرسنل، کارگروهی جهت پیگیری درخواست نیروهای پیمانکار تاسیسات فاضلاب در فروردین ماه سال جاری تشکیل داد.

در خصوص تغییر وضعیت شغلی نیروهای فوق ، برابر با ضوابط و مقررات وزارت نیرو هرگونه بکارگیری نیروی انسانی از طریق شرکت های خدماتی و در قالب تامین نیروی انسانی پس از تاریخ ۳۰/۳/۸۸ ممنوع اعلام شد و شرکت های آب و فاضلاب شهری موظف گردیدند کلیه نیازهای استخدامی را پس از تایید مجمع عمومی از طریق آزمون استخدامی تامین نمایند.

شایان ذکر است کلیه بخشنامه های جاری ابلاغی وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور در خصوص تبدیل وضعیت شامل ایشان نمی شود.

همچنین موضوع برخورداری از دستورالعمل ۶۵ % امکانات رفاهی نیز بر اساس بخشنامه صادره از وزیر محترم نیرو تنها شامل پرسنل رسمی می باشد.

لازم به ذکر است، پرداخت حقوق و دستمزد تمامی پرسنل شاغل در بخش خصوصی (فعالیت های برون سپاری شده) طرف قرارداد، هم زمان با نیروهای رسمی شرکت انجام می پذیرد.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۶/۰۱/۲۱
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۴ + ۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).