برگزاری جلسه شورای معاونین شرکت آبفا کلانشهر اهواز

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا کلانشهر اهواز ، مدیر عامل این شرکت در جلسه ای باحضور معاونین و برخی مدیران مستقل ، محور های راهبردی مدیریتی در حوزه معاونین شرکت را تشریح نمود .

به کارگیری نیروهای متخصص و کارشناس در حوزه های مختلف و دفاتر تخصصي ، به عنوان محور اول از سوی فردوس کریمی عنوان شد .

کریمی ضمن تاکید بر ایجاد تحول در انضباط بخشي ارتباطات داخلي اداري برابر با بخش نامه و دستورالعمل های ابلاغي و تدوين آيين نامه هاي اجرايي تكميلي و پشتيبان را نيز مورد تاكيد قرارداد .

وی رسیدگی به وضع رفاهي پرسنل را از اهمیت فراوانی در مجموعه دانست و از مسئولان حاضر در شوراي معاونين خواست ضمن مدیریت هزینه ها با الگوپذیری از شعار مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ( مدظله العالی ) مبنی بر تحقق اهداف  اقتصاد مقاومتی ، در جهت بهبود وضع كيفي  پرسنل گام بردارند .

این مقام مسئول در شرکت آبفا کلانشهر اهواز ، اعمال سیاست های سازمانی رابر طبق فرمایشات رهبری عاملی در ایجاد بستری مفید برای سازمان دهی امور برشمرد .

تشکیل کمیته ای متشکل از معاونان و مدیران در راستای اداره امور و کنترل هزینه ها و تشكيل كارگروه هاي بهبود، از تاكيدات فردوس كريمي بود.

وی همچنین خواستار ارائه راه کارهای اساسی جهت جذب اعتبارات و وصول مطالبات مانده به ویژه از مشترکین بزرگ در کارگروه های تخصصی در شرکت گردید .

کریمی بر مهندسی مجدد با اعمال نظرات کارشناسانه ، ابراز ایده های برتر و مدرن در اجرای امور نیز تاکید ویژه داشته  و بیان نمود: برگزاری جلسات با حضور کارشناسان مجرب و کشوری، اعضای هیات علمی دانشگاه ها و همچنین الگوپذیری از روش های پیشرفته مدیریتی و اجرایی با حضور در شرکت های مشابه در کشور از گام های موثر در این زمینه است .

وی درادامه، رعایت الزامات بودجه مصوب و کاهش انحرافات از بودجه را ضروری دانست و گفت :لازم است تحقق تکالیف مجمع عمومی صورت های مالی در قالب ارزیابی عملکرد سه ماهه مبنی بر ارزيابي درآمد ها و هزینه ها مورد بررسي ارائه شود .

کریمی همچنین خواستار پیگیری طرح جامع فاضلاب شد و گفت: در این مسیر، از مشاورین بسیار توانمند و کارشناسان مجرب استفاده خواهم کرد تا در اولین فرصت به یک نتیجه نهایی دست یابیم .

مدیر عامل شرکت آبفا کلانشهر اهواز در ادامه محور های راهبردی دیگر را اینچنین بیان کرد :

انتخاب پیمانکاران و مشاورین توانمند ، نظارت مستقیم بر صورت وضعیت كاركرد پروژه ها ، ابلاغ آئین نامه مکاتبات اداری  ، تکریم ارباب رجوع ، احترام به حقوق خانواده های معظم شهدا و جانبازان ، مدیریت صحیح هزینه ها ، افزایش ضريب نفوذ خدمات ضمن تعامل با سامانه ثبت گزارشات مردمی(۱۲۲).

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۶/۰۱/۲۰
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۸ + ۳ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).