حضور کارشناسان حوزه بهره‌برداری شرکت مهندسی آبفا کشور در محل تصفیه خانه های آب اهواز

به دعوت مدیرعامل شرکت آبفا کلانشهر اهواز صورت پذیرفت ؛

به دعوت مدیرعامل شرکت آبفا کلانشهر اهواز صورت پذیرفت؛

حضور کارشناسان حوزه بهره‌برداری شرکت مهندسی آبفا کشور در محل تصفیه خانه های آب اهواز؛

 

وضعیت تاسیسات تولید آب کلانشهر اهواز در جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت آبفا کلانشهر اهواز،جمعی از مسئولان این شرکت و کارشناسان حوزه بهره‌برداری شرکت مهندسی آبفا کشور بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا کلانشهر اهواز، کارشناسان یاد شده به دعوت از مدیرعامل این شرکت در راستای شناسایی نقاط با قابليت تقويت و هم افزايي و ضرورت های مورد نیاز بهبود، در محل تاسیسات تصفیه خانه های آب اهواز حضور یافتند و در جلسه ای نیز گزارشات خود را ارائه نمودند.

مدیرعامل شرکت آبفا کلانشهر اهواز در این جلسه ابراز امیدواری کرد با اهتمام به جاري سازي استاندارد ها و ارتقای ضرایب اطمينان در حوزه سلامت آب به خصوص در واحد آزمایشگاه آب اهواز بر اساس نظرات کاملاً کارشناسانه و تخصص گرايانه گام های موثری در زمینه بهبود کیفیت آب برداشته خواهد شد

از نظر فردوس کریمی تا کنون هزینه ها و منابع قابل ملاحظه ای در راهبري تاسیسات آبرسانی کلانشهر اهواز به کار گرفته شده است كه ضروري است از اين پس بسيج امكانات و منابع از بصورت هدفمند و ایجاد هم راستا با اصلاح و بهبود فرايندها و عملكردها با اثر بخشي بیشتری صورت پذیرند. 

شناسایی تمام نقاط ضعف احتمالی در تاسیسات سبب پیشگیری از دوباره کاری و صرف هزينه ي غير موثر می گردد.

کریمی گفت :اقدامات شرکت به خصوص در زمان های بحرانی بیش از هر زمان دیگری مورد قضاوت شهروندان قرار دارد لذا، ضعف های بسیار جزیی در حین عملیات های جاري اجرایی در زمان بحران تبدیل به یک نقص بزرگ و عدم رضایت شهروندان خواهد شد.

وی افزود :بهره مندی از یک نگاه تخصصی و همه جانبه با استفاده از پتانسیل های دانشگاهی و دانش بنيان و همفکری با صاحبان نظران در حوزه آب و فاضلاب از ملزومات بهينه نمودن عملكرد سیستم آب و فاضلاب در کلانشهر اهواز است.

مدیرعامل شرکت آبفا کلانشهر اهواز تحقق اهداف یادشده را مستلزم فراهم سازی زیرساخت ها و بسترهای مناسب بر پایه برنامه‌ریزی های مدون و تخصصی دانست. 

فردوس کریمی تصریح کرد :اولویت بندی اقدامات ساماندهی تاسیسات در راستای بازسازی و مرمت، نیازمند شناسایی و احصاء کامل نقاط ضعف و با ريسك خطر بالا و متعاقب آن ساماندهي سازماندهي امكانات، تجهيزات و تكنولوژي در جهت بهبود  و ارتقا وضعيت فعلي است. 

وی در پایان گفت :پیگیری جذب اعتبارات از مراجع مربوطه انجام خواهد شد و بهمين منظور ،همفکری و همگامی با کارشناسان خبره  شرکت مهندسی آبفا کشور  و بهره گيري از توان علمي دانشگاه هاي مطرح استان  اهم اولويت هاي مديريتي شركت ابفا كلانشهر اهواز مي باشد.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۶/۰۱/۰۸
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۵ + ۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).