نشست مشترک مدیرعامل شرکت آبفا کلانشهر اهواز، فرماندار کارون و جمعی از مسولین محلی در خصوص مشکلات حوزه آب و فاضلاب

نشست مشترک مدیرعامل شرکت آبفا کلانشهر اهواز، فرماندار کارون و جمعی از مسولین محلی  در خصوص مشکلات آب و فاضلاب 

 

جلسه ای با حضور مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان، مدیرعامل شرکت آبفا کلانشهر اهواز، فرماندار، معاون شهرداری و عضو شورای شهر شهرستان کارون در محل فرمانداری این شهرستان و در راستای پیگیری معضلات پیش آمده در روند اجرای پروژه های فاضلاب مناطق درویشیه، اسلام آباد و قلعه چنعان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آبفا کلانشهر اهواز در این جلسه گفت: پروژه های حوزه فاضلاب در مناطق درویشیه، اسلام آباد و قلعه چنعان اخیرا به دلیل معارضاتی غیرمستند از سوی برخی شهروندان این مناطق بسیار کند و تقریبا متوقف گردیده است.

فردوس کریمی با اشاره به اینکه به محض رفع معارضات پیش آمده روند اجرایی پروژه ها آغاز خواهد شد، افزود: تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه ها نیز از مواردی است که بر طبق اعلام مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان از طریق تحقق اعتبارات سفر رییس جمهور محترم در حال پیگیری می باشد.

کریمی تصریح نمود: اعتبار یادشده از محل اعتبار ویژه ریاست محترم جمهور ضمن تبدیل به ردیف اعتباری در سال جدید توسط سازمان برنامه و بوجه استان در آینده ای نزدیک محقق می گردد.

این مقام مسئول در شرکت آبفا کلانشهر اهواز  از تهیه سند مناقصه پروژه ایجاد خط خروجی فاضلاب منطقه اسلام آباد خبر داد و تصریح کرد: این سند جهت اجرای پروژه در بخش ایجاد خط انتقال با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی دغدغه اصلی شرکت را تامین اعتبارات و رفع معارضات در منطقه اسلام آباد شهرستان کارون عنوان نمود .

مدیرعامل شرکت آبفا کلانشهر اهواز همچنین در خصوص پروژه فاضلاب درویشیه اظهار کرد: کسبه بازارچه در این منطقه با تخلیه پسماندها در محل قرار گرفتن پمپاژ موقت فاضلاب منطقه، عملکرد این پمپ را مختل می نمایند لذا شرکت با در نظر گرفتن یک پمپ یدک ، نصب یک صافی پسماند برای منهول و استقرار یک نیروی انسانی جهت پیشگیری از تخلیه پسماندهای بازارچه در منهول و کنترل وضعیت پمپ یادشده  در این راستا اقدام می نماید.

فردوس کریمی از عمل به تعهدات این شرکت به استاندار خوزستان در خصوص پروژه های فاضلاب تا بدین جا در شهرستان کارون خبر داد.

کریمی اظهار داشت: چنانجه پروژه های آب و فاضلاب در شهرکارون با معارض مواجه نباشند شرکت آبفا اهواز در کوتاهترین زمان ممکن آنها را به بهره برداری خواهد رساند.

وی بیان داشت: جمع آوری آب های سطحی در این شهرستان نیز همانند تمام نقاط شهری برعهده شهرداری بوده و انتظار می رود مقامات مربوطه نسبت به ایجاد کانال های دفع آب های سطحی هرچه سریع تر وارد عمل شوند.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۶/۰۱/۰۹
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۴ + ۲ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).