تجهیز آزمایشگاه کنترل کیفیت آب اهواز به تجهیزات کاملا مدرن

مدیرعامل شرکت آبفا اهواز تاکید کرد:

مدیرعامل شرکت آبفا اهواز تاکید کرد:
تجهیز  آزمایشگاه کنترل کیفیت آب اهواز به تجهیزات کاملا مدرن

فردوس کریمی با حضور در محل آزمایشگاه مرکزی کنترل کیفیت آب اهواز بر تجهیز این واحد با سیستم اجرایی مدرن و استاندارد تاکید و حمایت همه جانبه خود را در راستای فراهم سازی شرایط ایده آل و قابل رقابت با آزمایشگاه های مطرح کشوری ابراز نمود.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا کلانشهر اهواز، کریمی در این بازدید ضمن دریافت گزارش عملکرد آزمایشگاه یادشده به ارائه برنامه های مدیریتی خود در حوزه امور کنترل کیفی آب پرداخت.
پس از جنبه نظارتی در تمام حوزه های آزمایشگاهی آب و فاضلاب و لزوم تداوم آن ، جنبه تحقیقاتی از مهم ترین برنامه های پیش روی مدیرعامل شرکت آبفا کلانشهر اهواز اعلام شد.
کریمی در ادامه با بیان اینکه گسترش فعالیت در بخش صنایع متعاقب آن افزایش سرریز آلاینده ها به رودخانه کارون نیز همواره از دغدغه های این شرکت است، گفت: ضمن ارتقای سطح تحقیقات و جاری سازی نتایج می توان نسبت به رفع این نگرانی ها اقدام نمود.
فراهم نمودن مقدمات تصفیه فاضلاب خانگی و صنعتی با استفاده از پساب های دفع شده بخش کشاورزی و صنایع که از آن به عنوان " آب خاکستری" یاد می شود از نظر فردوس کریمی جزو برنامه های قابل توجه در این حوزه محسوب می گردد.
وی تکمیل طرح جامع فاضلاب را از اساسی ترین اقدامات زنجیره فاضلاب تا تصفیه فاضلاب عنوان نمود.
وی یادآور شد: با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی کلانشهر اهواز، بخش پای آب رودخانه کارون در قسمت انتهایی این رودخانه قرار گرفته و معضلات ورود مواد مختلف با احجام گوناگونی را دامنگیر آن می سازد ، لذا اجرای امور کنترل کیفیت آب  در واحدهای مربوطه باید کاملا علمی با تکیه بر تحقیقات و مبتنی بر استانداردها و الزامات انجام پذیرد.
مدیرعامل شرکت آبفا کلانشهر اهواز با اشاره به حقوق شهروندان نسبت به برخورداری از آب شرب سالم ،تصریح کرد: باتوجه به اهمیت بالای مسئله بهداشت و سلامت شهروندان، ضمن بررسی استانداردهای کیفی آب شرب ملزم به تامین آب سالم می باشیم.
وی همچنین افزود: مشارکت مردمی در زمینه پیشگیری از بروز برخی معضلات در شبکه های آب و به خصوص فاضلاب را نباید فراموش کرد، عدم تخلیه نخاله های ساختمانی، پسماندهای بازارچه ها و منازل در شبکه فاضلاب و عدم نصب انشعابات غیرمجاز آب از جمله مواردی هستند که مجموعه آب و فاضلاب کلانشهر اهواز را در امر خدمت رسانی بهینه یاری می نماید.
فردوس کریمی در پایان این بازدید با تقدیر از عملکرد کارشناسان آزمایشگاه مرکزی آب اهواز برنامه های بعدی خود را  برای این مجموعه شامل: حمایت از برگزاری کارگروه بهداشتی، طرح های تحقیقاتی و کنفرانس ها و همچنین رفع نیازهای تکنولوژیکی این واحد عنوان کرد.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۶/۰۱/۰۹
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۷ + ۷ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).