پیگیر اعتبارات ایجاد شبکه فاضلاب حمیدیه هستم

فرماندار حمیدیه در بازدید از تاسیسات تصفیه خانه آب این شهرستان:

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، عبدالرضا سعیدی نیا فرماندار شهرستان حمیدیه از تاسیسات این تصفیه خانه بازدید بعمل آورد.

وی از تاسیسات تصفیه خانه و سیستم کلر زنی شبکه آب شهرستان حمیدیه، وضعیت انتقال آب، آبگیری، حوضچه ته نشینی، نحوه کلرزنی اتوماتیک و فیلترهای تصفیه بازدید و ابراز رضایت نمود.

سعیدی نیا با اشاره به تعاملات صورت گرفته با این اداره در زمینه مطالعات طرح ایجاد شبکه فاضلاب حمیدیه و تجدید برآورد اعتبارات آن ، گفت: کلیه مدارک موجود در این زمینه را از مسئولان اداره آبفا شهرستان تحویل گرفته و به نمایندگان محترم مردم حمیدیه در مجلس شورای اسلامی ارائه دادم که انشاالله به زودی طرح فوق جهت جذب اعتبارات وارد مرحله عمل خواهد شد.

همچنین در این بازدید سید کریم موسوی زاده رییس اداره آبفا شهرستان حمیدیه از توجه و بازدید فرماندار این شهرستان  به حوزه آب و اهمیت ایجاد سیستم دفع فاضلاب در این شهرستان اعلام رضایت و ابراز امیدواری نمود این مهم در آینده ای نه چندان دور تحقق یابد.

موسوی زاده در ادامه با اشاره به عقد تفاهم نامه ای با اداره آبفا روستایی افزود: بر طبق این تفاهم نامه،  یک انشعاب آب خام با قطر ۴ اینچ ضمن اتصال به تاسیسات آب روستایی، آبرسانی به  حدود۳۷ روستا را تامین می نماید.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۵/۱۰/۲۸
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۲ + ۱ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).