پیشرفت فیزیکی پروژه رضایت بخش است

استاندار خوزستان در بازدید از پروژه تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز:

دکتر غلامرضا شریعتی صبح امروز با حضور در محل تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز ضمن ابراز رضایت از پیشرفت فیزیکی آن، بر اتمام پروژه تا پایان سال جاری تاکید نمود.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، دکتر شریعتی با اشاره به اینکه پروژه یاد شده از مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری می باشد ، گفت: عدم تخصیص اعتبارات عامل کندی در پیشرفت آن بود که در بازدید سه ماهه اخیر از این پروژه و لزوم جذب اعتبارات ریالی و ارزی برای اتمام آن، تمام توان خود را در این راستا به کار گرفتیم.

شریعتی افزود: خوشبختانه شاهد پیشرفت رضایتمندانه ای در زمینه نصب و سفارش تجهیزات توسط شرکت آبفا اهواز بوده ایم که تاکید بنده بر اتمام کل پروژه تا قبل از آغاز سال جدید می باشد.

وی جذب اعتبارات ارزی این پروژه را در قالب مطالبات سازمان آب و برق از کشور عراق در آینده ای بسیار نزدیک عملی برشمرد و معاون عمرانی خود و همچنین مسئولان مربوطه در شرکت آبفا اهواز را موظف به تحویل پروژه تا پایان سال جاری دانست.

استاندار خوزستان از واحد تجهیزات کابل کشی ، پایپینگ و ابزار دقیق پروژه نیز بازدید و تاکید نمود: پیمانکار این پروژه در اولین فرصت ممکن سیم ها و لوله های مورد نیاز جهت کابل کشی و همچنین عملیات پایپینگ را تحویل گرفته و وارد عمل گردد.

وی همچنین با اشاره به آغاز عملیات لوله گذاری در راستای انتقال فاضلاب به محل تصفیه خانه،اظهار کرد: در حال حاضر دو خط لوله از زیر جاده عبور کرده و از ۴۵۰۰ متر لازم، تنها حدود ۵۰۰ متر باقی مانده است.

تصفیه بهداشتی فاضلاب از نوع هوازی و تولید   ۱۰۰ هزار مترمکعب آب جهت مصارف صنعتی و کشاورزی و تاثیر محسوس بر وضع دفع فاضلاب تنها بخشی از مزایای اتمام ساخت این تصفیه خانه برای کلانشهر اهواز خواهد بود.

از نظر دکتر شریعتی زیباسازی و محوطه سازی محل پروژه نیز از مهم ترین اقداماتی است که لازم است در اسرع وقت مورد تحولات اساسی قرار گیرد.

 

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۵/۱۰/۰۴
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱ + ۱۴ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).