برگزاری جشن " آب مایه حیات " در مدارس اهواز

در راستای اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف آب:

روابط عمومی شرکت آبفا اهواز در ادامه روند ارائه الگوهای مدیریت مصرف آب در سطح مدارس این کلانشهر، ضمن توزیع آثار تولیدی این شرکت با موضوع مدیریت مصرف، اقدام به نشر الگوهای یادشده توسط کارشناس نمود.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، این شرکت در سال های اخیر به خصوص در دو سال گذشته تا کنون برنامه های متعددی در راستای اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف در سطح مدارس و مهدکودک ها برگزار نموده است.

برگزاری جشن "آب مایه حیات " خاص پایه ابتدایی در مدارس اهواز، جزو این اقدامات است.

ارائه الگوها توسط کارشناس مجرب یکی از مهم ترین اقدامات در این راستا به حساب می آید چراکه بر طبق تاکید کارشناسان، آموزش مدیریت مصرف آب باید از سنین پایه آغاز گردد تا با تثبیت در اذهان نسل آینده، شاهد پرورش مدیران مصرف باشیم .

عواقب بحران کم آبی در آینده کشور، مهم ترین موضوعی است که شرکت آبفا اهواز با حضور در مدارس نسبت به آن تاکید دارد چراکه آینده پیش بینی شده برای منابع آبی بیشتر شامل حال این کودکان و نوجوانان خواهد بود.

توزیع نرم افزار آموزشی، کتابچه و کتب آموزشی و سرگرمی همگی با محتوای مدیریت مصرف و با در نظر گرفتن نکات لازم جهت جذب گروه سنی پایه است.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۵/۰۹/۲۸
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۳ + ۷ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).