مدیرعامل شرکت آبفا اهواز: تداوم خدمات مطلوب به شهروندان باید همچنان محور اصلی عملکرد این حوزه قرار بگیرد

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا اهواز، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز، یکشنبه، یکم مهرماه در بازدید از تمامی واحدهای‌ ساختمان معاونت خدمات مشترکین و درآمد ضمن دیدار با کارکنان و مدیران این حوزه بر تداوم و ارتقاء خدمات به موقع و مطلوب به شهروندان به عنوان اصلی‌ترین محور عملکرد این حوزه تاکید کرد.

سعید دشتی‌زاده ضمن تاکید بر استمرار تلاش‌ها در جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ادامه داد: می‌شود از حوزه‌‍‌ی معاونت خدمات مشترکین و درآمد بعنوان خون در رگ‌های مجموعه یاد کرد، لذا اصلی‌ترين موضوع برای پيشبرد اهداف شركت اهتمام جدی و مجاهدانه به خدمات رسانی به مردم شریف اهواز، شهرهای تابعه و روستاهای پیرامون است كه با وحدت، یکدلی و کار جمعی قابل حصول و دستيابی است.

دشتی‌زاده در پایان تصریح کرد: کارگروه‌ها و نشست‌های تخصصی درحوزه‌ی مشتركين بصورت منظم برگزار گردند و نسبت به بررسی و پیگیری مانده مطالبات، انشعابات غیرمجاز و دیگر چالش‌های این حوزه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

حوزه خبر: 
دفتر معاونت خدمات مشترکین و درآمد
تاریخ خبر: 
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱ + ۱۷ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).