برگزاری دوره آموزشی تعمیرات پمپ برای کارشناسان آبفا اهواز

به همت معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی دوره تعمیرات پمپ برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی این شرکت از برگزاری دوره آموزشی تعمیرات پمپ خبر داد.

احمد حسن زاده گفت: این دوره ویژه کارشناسان شرکت آبفا اهواز و با هدف آشنایی بیشتر ایشان با شیوه های حرفه ای تعمیرات انواع پمپ ها برگزار شد.

وی در بیان جزئیات دوره یاد شده افزود: این دوره مجموعا در ۳۴ ساعت پیش بینی شده که ۱۸ ساعت نظری و ۱۶ ساعت آن عملی می باشد.

حسن زاده در بیان اهمیت این دوره اظهار داشت: با تجهیز کارشناسان هر سازمان به مهارت های تخصصی مربوطه، بخش عظیمی از هزینه های برون سپاری کاهش می یابند،لذا با برگزاری این دوره موجب می شود تا تمامی تعمیرات پمپ های مورد نیاز در داخل‌ و توسط کارشناسان ما انجام شده و از هزینه های برون سپاری جلوگیری شود.

گفتنی است؛ دوره تعمیرات پمپ ها با چهار سرفصل نگهداری و تعمیرات پمپ ها، شناخت و کاربرد انواع پمپ ها،فرایند انتخاب پمپ های سانتریفیوژ جهت ایستگاه های پمپاژ و نکاتی در خصوص کوپلینگ ها و انتخاب آن ها در حال برگزاری می باشد.

حوزه خبر: 
دفتر معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی
تاریخ خبر: 
۱۴۰۳/۰۵/۰۸
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱ + ۱۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).