بررسی وضعیت آبرسانی در مناطق حاشیه اهواز

قائم مقام شركت آبفا كلان‌شهر اهواز با حضور در برخی از مناطق حاشيه‌ی از وضعیت آب شرب کوی سیاحی، کوی مندلی، ملاشیه و عین دو بازديد كرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز، فرزان عباسیان در خصوص اين بازديد گفت: این مناطق در انتهای خطوط آبرسانی قرار دارند و با توجه به اينكه طی سال‌ها ساخت و ساز غیر اصولی و بدون کارشناسی در آنها به وفور صورت گرفته، بعضا شاهد افت فشار و بروز مشكلاتي در روند آبرساني مطلوب هستیم.

وي افزود: عليرغم وجود اين دسته مشكلات اما شرکت آبفا اهواز با تلاش شبانه روزي و جهادي سعي بر كاهش مشكلات و موانع و  تقویت سطوح خدمات رساني بهینه بوده است.

عباسيان يادآور شد: فصل گرم آب و هوايي در خوزستان منجر به افزايش مصرف آب مي‌شود، لذا تمهيداتی مانند تقویت و افزايش و متناسب سازی توليد آب، با بهره گیری از نصب الكتروپمپ و لايروبي مخازن ذخيره آب انجام شده، تا كمترين مشكل در آبرساني به شهروندان به ويژه ساكنين مناطق مذکور را شاهد باشيم.

قائم مقام شركت آبفا اهواز با اشاره به وجود انشعابات غير مجاز و تاثبر مستقيم آنها در افت فشار آب، گفت: وجود انشعابات غیرمجاز و برداشت بی رویه از شبکه آبرسانی و عدم رعایت الگوی مصرف همواره از عوامل موثر بروز افت فشار آب در مناطق حاشیه‌ی شهر بوده که این شرکت  در همین راستا و به جهت مرتفع نمودن  مشكلات تامين آب مورد نياز شهروندان در مناطق حاشيه‌اي از طريق ارسال آب با تانكر ، اقدامات موثر و مستمری را انجام داده است.

وی در پایان با اشاره به موضوع تنش آبی و قرار گرفتن در فصول گرم سال از شهروندان اهوازي درخواست كرد براي توزيع عادلانه و بهره‌مندي مردم از آب پايدار و با فشار مطلوب، نسبت به رعایت الگوی مصرف اهتمام ویژه داشته باشند.

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۳/۰۴/۱۸
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۷ + ۱۲ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).