دعوت قائم‌مقام شرکت آبفا اهواز برای حضور گسترده در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری

فرزان عباسیان با صدور پیامی از خانواده بزرگ صنعت آب و فاضلاب اهواز برای حضور پُرشور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، متن پیام مهندس عباسیان بدین شرح است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

«امیدوارم ان‌شاءالله خدا ملّت ایران را سرافراز از این انتخابات خارج کند. سرافرازی به چیست؟ سرافرازی به دو مطلب است: در درجه‌ی اوّل، «مشارکت حدّاکثری»، در درجه‌ی بعد، «انتخاب اصلح»؛ هر دوی اینها مهم است.»

«مقام معظم رهبری، ۱۴۰۳/۰۴/۰۵»

 

انتخابات، جلوه‌گر جمهوریت نظام مقدس اسلامی است و انتخابات پیش‌رو عرصه‌ای است که مردم رئیس قوه‌ی مجریه را به طور مستقیم انتخاب می‌کنند.

اکنون که دشمنان این مرز و بوم، تمام تلاش خود را بکار گرفته‌اند تا مردم را از صندوق‌های رأی مأیوس کنند، برماست تا با حضوری پُرشور و فراگیر در روز جمعه، هشتم تیرماه، نقشه‌های شوم آنان را نقش برآب کرده و بر عزت و اقتدار بین‌المللی کشورمان بیفزاییم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان پرواز اردیبهشت، به ویژه شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی، خانواده بزرگ صنعت آب و فاضلاب اهواز را به حضوری پُرشکوه در انتخابات پیش‌رو دعوت می‌نمایم.

 

فرزان عباسیان

قائم‌مقام شرکت آب و فاضلاب کلان‌شهر اهواز

خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱ + ۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).