شهروندان منتظر تحولات اساسی در حوزه خدمات فاضلاب باشند

غلامرضا براتی در ستاد خبری نمایشگاه هفته دولت پاسخگوی سوالات خبرنگاران در حوزه خدمات آب و فاضلاب در کلانشهر اهواز شد .

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، خبرنگاران در ابتدای این نشست خبری در خصوص میزان فرسودگی شبکه های آب و فاضلاب سوالاتی مطرح نمودند که غلامرضا براتی با اشاره به طول این شبکه ها و همچنین میزان اصلاحات و ایجاد آن ها در شهر از اقدامات صورت گرفته توسط این شرکت در چهار ساله اخیر گزارشی جامع ارائه نمود .

نحوه اجرایی شدن پروژه های اعتبار یافته از طریق استاندار خوزستان از سوالات بعدی در این نشست بود که غلامرضا براتی ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه دکتر غلامرضا شریعتی در راستای پیگیری های مجدانه وی برای جذب اعتبارات پروژه های تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز و ایجاد شبکه های فاضلاب در مناطق ملاشیه و عین دو اهواز گفت: پروژه های ملاشیه و عین دو  با جذب اعتبارات از وزیر محترم نفت شروع به کار نموده اند و پروژه بزرگ تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز نیز به محض تخصیص اعتبارات، تکمیل شده و با فعال شدن آن شهروندان شاهد تحولی اساسی در این حوزه خواهند بود.

براتی در ادامه در پاسخ به سوالات خبرنگاران افزود: در حوزه خدمات فاضلاب ورود خودرو های مکانیزه از جمله مهم ترین اقدامات تاثیر گذار این شرکت به حساب می آید که با تسریع و دقت بسیار بالا در زمینه جمع آوری و رفع انسدادات از سال گذشته شاهد تحولات چشمگیر آن بوده ایم.

استقرار دستگاه های الکترولیز نمک طعام جهت تصفیه خانه های آب از نظر مدیر عامل شرکت آبفا اهواز گامی موثر در راستای خودکفایی در زمینه تهیه کلر برای این شرکت به حساب می آید .

غلامرضا براتی در پایان این نشست یادآور شد: توجه خاص استاندار خوزستان به حوزه فاضلاب در کلانشهر اهواز به زودی تحولات محسوسی را ایجاد خواهد کرد. که امیدواریم طرح جامع فاضلاب اهواز نیز در راستای جلب رضایت شهروندان هرچه سریع تر با جذب اعتبارات لازم وارد مرحله اجرایی خود شود.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۵/۰۶/۰۷
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۳ + ۵ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).