با حضور معاونت نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آبفا کشور انجام شد: بازدید از تصفیه‌خانه شهید منجزی شرکت آب و فاضلاب اهواز

همزمان با فرا رسیدن فصل گرم در اهواز و در راستای نظارت بر روند تصفیه و توزیع آب شرب شهروندان، از تصفیه خانه شماره ۲ و با حضور دکتر علیرضا جزقاسمی بازدید به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز، سرپرست معاونت نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اظهار کرد: تلاش ها برای تخصیص منابع مالی استانی و محلی و اعتبارات مربوط به تنش آبی نیز انجام خواهد شد.

علیرضا جزقاسمی با اشاره به لزوم توجه به کیفیت و فشار مناسب آب شرب مورد نیاز شهروندان در فصل گرم آب و هوایی در خوزستان گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر گردید از تصفیه خانه های آب پر اهمیت شهرهای مختلف خوزستان و بویژه اهواز بازدید شود.

وی افزود: در این بازدیدها آخرین روند تصفیه و شرایط تامین آب مورد نیاز شهروندان مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

معاونت نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفا کشور با اشاره به اهمیت کلانشهر اهواز گفت: وضعیت جمعیتی و شرایط جغرافیایی و اقلیمی در اهواز به گونه ای است که می بایست نسبت به روند تصفیه و توزیع آب در این شرایط آب و هوایی اهتمام جدی وجود داشته باشد؛ لذا پس از بررسی‌های صورت گرفته روند خدمات رسانی به‌نحو مطلوب درحال انجام است.

جزقاسمی با بیان اینکه وجود نیروهای فنی و تخصصی از ویژگی های قابل توجه در شرکت آبفا اهواز است، گفت: وجود نیروهای فنی و متخصص از این حیث پر اهمیت است که تصفیه خانه های اهواز از قدمت بالایی برخوردارند و وظیفه نگهداری و بازآماد آنها توسط نیروهای متخصص و با تجربه انجام پذیرد.

وی اضافه کرد: روند کیفی و کمی تولید و توزیع آب رضایت بخش است، اگرچه جای ارتقاء همچنان وجود دارد، که با توجه به توسعه و بازسازی هایی که در دستور کار قرار گرفته، شرایط رو به بهبود نیز خواهد رفت.

جزقاسمی خاطرنشان کرد: نظارت، بررسی و تلاش‌های صورت گرفته در جهت رسالت ذاتی شرکت‌های آب و فاضلاب بوده و امید است مجموعه این خدمات منتج به جلب رضایت شهروندان شود.

در ادامه قائم مقام شرکت آبفا کلانشهر اهواز با ارایه گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش تنش آبی و تامین آب مورد نیاز شهروندان گفت: لايروبي خطوط انتقال آب، شبكه و مخازن ذخيره آب در مرحله‌ی اول با هدف ارتقاء شاخص كمي و كيفي آب انجام شده و در مراحل بعدی نیز این مهم ادامه خواهد داشت.

فرزان عباسيان بيان كرد: بازآماد تاسیسات فنی و تابلو برق ها نيز از ديگر اقداماتي است كه در تنش آبي و بويژه در بحث كميت آب موثر هستند که توسط نیروهای متخصص این شركت انجام شده و همچنان ادامه دارد.

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۲ + ۳ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).