آغاز عملیات اجرایی مصوبات بازدید مسئولین استانی از وضعیت آبرسانی به روستای های بخش مرکزی شهرستان اهواز

مصوبات بازدید میدانی مسئولین استانی و شهری در تصفیه خانه شهدای دغاغله محل تامین آب شرب روستاهای مسیر لامی در مرحله اجرا قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز، پیرو بازدید میدانی سیدمحسن موسوی‌زاده، نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، صابر علیدادی مدیرعامل و سرپرست شرکت‌های آب و فاضلاب اهواز و استان خوزستان و فرزان عباسیان، قائم مقام شرکت آبفا اهواز از وضعیت آبرسانی به ۷ روستای مسیر لامی مصوبات این بازدید در فاز اجرا قرار گرفت.

این گزارش می افزاید، در بازید صورت گرفته تصمیماتی در خصوص افزایش شاخص های کمی و کیفی تصفیه خانه شهدای دغاغله اخذ و مصوب شد که از جمله آن ها می توان به لایروبی مخزن پیش ته نشین، راه‌ اندازی و بازآماد دستگاه تزریق گاز کلر و همچنین افزایش دبی از خط انتقال آب حیات اشاره کرد.

گفتنی است، بازدید مذکور از روستاهای مسیر لامی واقع در بخش مرکزی شهرستان اهواز در تاریخ سه شنبه ۱۵ خرداد ماه سال جاری انجام شده بود.

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۶ + ۱۴ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).