اجرای فاز اول طرح آبرسانی به روستاهای بخش مرکزیِ شهرستان حمیدیه

مدیر آبفا شهرستان حمیدیه از اجرای فاز اول طرح آبرسانی به روستاهای بخش مرکزیِ شهرستان حمیدیه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز، سیدکریم موسوی زاده گفت: در بازدید شبانه معاون بهره برداری و توسعه آب این شرکت از عملیات پایانی فاز اول طرح آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی شهرستان حمیدیه و اتصال خط جدید به روستای شیخ طعمه، بر تکمیل فاز دوم این طرح تا پایان تابستان سال جاری تاکید شد.

موسوی زاده ادامه داد: طرح آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی این شهرستان با حجم عملیات حفاری و کارگزاری بیش از ۱۸ کیلومتر خط انتقال در دو فاز در حال انجام است.

مدیر آبفا شهرستان حمیدیه افزود: فاز اول این طرح با حجم ۴ هزار و ۵۰۰ متر لوله سایز ۲۵۰ م.م در خرداد ماه سال جاری به بهره برداری رسیده و در حال حاضر فاز دوم طرح در دست اجرا می باشد.

سید کریم موسوی زاده در تشریح هدف طرح مذکور بیان داشت: با گذشت سالیان و افزایش جمعیت،خط انتقال سابق‌ آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی با فرسودگی مواجه شده و قابلیت آبرسانی پایدار به جمعیت تحت پوشش را از دست داده، لذا با مطالعات انجام شده اجرای خط انتقال جدید جهت آبرسانی پایدار به این روستاها در دستور کار قرار گرفته است.

وی در پایان اظهار داشت: بازدید صورت گرفته توسط معاونت بهره برداری و توسعه آب، شامگاه یکشنبه ۱۳ خرداد ماه سال جاری انجام شد.

گفتنی است: با بهره برداری از طرح جامع آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی شهرستان حمیدیه ۱۹ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۴ هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد.

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۳/۰۳/۲۰
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۳ + ۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).