افزایش شاخص های کمی و کیفی آبرسانی به ۷ روستای مسیر لامی از توابع بخش مرکزی

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز، در نشست دهیاران و اعضای شورای بخش مرکزیِ شهرستان اهواز با مدیران استانی و شهرستانی افزایش شاخص های کمی و کیفی آبرسانی به ۷ روستای مسیر لامی در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه گزارش آمده است، این نشست که با حضور سید محسن موسوی نماینده محترم مردم اهواز،باوی،کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی،صابر علیدادی سرپرست شرکت آب و فاضلاب اهواز و مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان،فرزان عباسیان قائم مقام شرکت آب و فاضلاب اهواز،دهیاران و اعضای شورای بخش مرکزی همراه بود،مقرر شد که اقدامات و تمهیدات لازم در راستای افزایش شاخص های کمی و کیفی آبرسانی به ۷ روستای مسیر لامی انجام شود.

این گزارش می افزاید، فرزان عباسیان قائم مقام شرکت آب و فاضلاب اهواز در تشریح اقدامات مقرر شده گفت:به منظور افزایش شاخص کیفی آب،اولین اقدام لایروبی مخازن پیش ته نشین محل تامین آب این روستاها  که تصفیه خانه آبرسانی شهدای دغاغله می‌باشد، با قید فوریت انجام می شود.

گفتنی است، صابر علیدادی سرپرست شرکت آب و فاضلاب اهواز نیز در راستای جبران افت فشار و همچنین افزایش شاخص های کیفی آب ۷ روستای مسیر لامی دستورات لازم جهت افزایش دبی آب از محل آب غدیر با هماهنگی دستگاههای مربوطه را ابلاغ کرد.

شایان ذکر است، ۷ روستای مسیر لامی از توابع بخش مرکزی شهرستان اهواز دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲ هزار نفر می باشند.

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۳/۰۳/۱۹
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۴ + ۸ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).