جلسه شورای معاونین و مدیران تشکیل شد

جلسه شورای معاونین و مدیران با حضور قائم مقام شرکت آبفا اهواز تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز، این جلسه با محوریت تکریم و معارفه تعدادی از معاونین و مدیران شرکت و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت تشکیل شد.

این گزارش می‌افزاید، فرزان عباسیان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهانش در حادثه سقوط بالگرد گفت: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی جلوه ای بارز و نمادین از انسانی خود ساخته بود که همواره در خط ولایت حرکت می کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تکریم شهید رئیسی افزود: آن شهید چهره‌ای مردمی داشت و برای پیگیری مشکلات مردم خستگی نمی شناخت که در نهایت نیز با رسیدن به مقام والای شهادت پاداش تلاش های شبانه روزی خود را دریافت کرد.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب اهواز در ادامه نیز به سالروز آزاد سازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: با جانفشانی ملت شریف ایران در سوم خرداد که منجر به آزاد سازی خرمشهر شد، نقطه عطفی در تاریخ هشت سال دفاع مقدس رقم خورد.

گزارش خبرنگار ما حاکی است که در ادامه جلسه با صدور احکامی توسط فرزان عباسیان؛ آقایان محمود آریا خاکی، حسین قهرمانی، سجاد پور سلطان، عادل نعیم زاده و نوید عرفانی‌پارسا را به ترتیب به عنوان سرپرست معاونت بهره‌برداری و توسعه آب با حفظ سمت قبلی، سرپرست امور بازرگانی، نماینده پیگیری‌های ویژه دفتر مدیرعامل، سرپرست امور عمومی و دبیر کارگروه تهاتر حساب‌های فی مابین آبفا و شهرداری منصوب کرد.

گفتنی است، قائم مقام شرکت آب و فاضلاب اهواز ضمن تقدیر از آقایان سروستانی و آذر بیان داشت: جا به جایی مدیران به منظور کنار گذاشتن افراد نیست بلکه در راستای تحرک بخشی به سازمان و استفاده از سایر ظرفیت‌های داخلی می باشد.

در پایان عباسیان گفت: از معاونین، مدیران و تمامی پرسنل خدوم شرکت آب و فاضلاب اهواز درخواست می‌شود تا پیرو فرمایش مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، دشمنان نظام را مانند همیشه مأیوس نمایند.

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۳/۰۳/۰۵
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۳ + ۱۱ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).