برگزاری مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله رئیسی در شرکت آب و فاضلاب اهواز

مراسم گرامیداشت خادم‌الرضا«ع»، شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش در شرکت آبفا اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز، مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور، با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین نرادی و حضور قائم‌مقام، معاونین و مدیران ارشد و جمع کثیری از کارکنان این شرکت در نمازخانه ستاد مرکزی آبفا اهواز برگزار شد.

رئیس انسجام‌بخشی امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق خوزستان در این مراسم با اشاره به مقام والای شهادت گفت: خداوند متعال می‌فرماید: «گمان نکنید آنانی که در راه خدا کشته می‌شوند، مُرده‌اند بلکه آنان زنده‌اند و نزد خدای خویش روزی داده می‌شوند.» شهید در جایگاه والایی است که از قدرت ادراک ما خارج می‌باشد و معطوف به این معناست که مقام معظم رهبری«مدظله‌العالی» درباره حاج قاسم سلیمانی فرمودند که او بعد از شهادت دستش برای دستگیری بازتر است.

حجت‌‌الاسلام‌والمسلمین نرادی با بیان سخت‌کوشی و اخلاص آیت‌الله رئیسی در خدمت به مردم، اذعان داشت: حیف بود که آیت‌الله رئیسی با مرگ طبیعی از دنیا برود، او که تمام عمر تمام هم و غمش، حل مشکلات مردم و گشایش امور آن‌ها بود و چه سرنوشت زیبایی که خداوند متعال مُزد خدمت خالصانه‌ی ایشان را با شهادت رقم زد.

وی تصریح کرد: همه‌ی ما می‌بایست به تأسی از شهید سلیمانی و شهید رئیسی در راه خدمت‌رسانی خالصانه به ملت عزیز و شهیدپرورمان از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم و چراغ محفل یاد شهدا؛ این راست‌قامتان همیشه تاریخ را روشن نگه داریم.

گفتنی است، در پایان مراسم، مداح اهل بیت با ذکر مصیبت حضرت اباعبدالله‌الحسین«ع» به روضه‌خوانی پرداخت.

 

 

 

 

خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۵ + ۹ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).