کارگاه آموزشی «استقرار برنامه ایمنی آب شهرستان باوی» برگزار شد

کارگاه آموزشی «استقرار برنامه ایمنی آب شهرستان باوی» در مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب اهواز و با حضور معاون و کارشناسان حوزه بهره‌برداری و توسعه آب و مسئول کنترل کیفیت و بهداشت اداره آبفا باوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز، غلامرضا رئیسی با اعلام این خبر گفت: با توجه به بخشنامه‌های ارسالی از دفتر نظارت بر بهداشت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر لزوم استقرار برنامه ایمنی آب (water safty plan) در کلیه شرکت‌های آب و فاضلاب، آغاز برنامه WSP در شهرستان باوی در سال ۱۴۰۳ هدفگذاری شده است.

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آبفا اهواز ادامه داد: هدف از اجرای برنامه ایمنی آب، نهادینه‌سازی یک برنامه مدون تحت نظارت و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر اعضای کمیته ملی راهبری WSP به منظور تضمین پایدار بهداشت و سلامت آب آشامیدنی است.   

وی افزود: برنامه ایمنی آب با مشارکت کلیه نهادها و سازمان‌های مرتبط با کیفیت آب از سرچشمه منابع تأمین تا مصرف‌کنندگان آب آشامیدنی تحت نظارت یک مدیریت واحد اجرا می‌شود و اعضای کارگروه WSP مشتمل بر نمایندگانی از مرکز بهداشت، آب و فاضلاب، آب و برق، محیط زیست، جهاد کشاورزی، صمت، شهرداری و نفت می‌باشد. 

رئیسی تصریح کرد: در کارگاه آموزشی «استقرار برنامه ایمنی آب شهرستان باوی» مستندات ابلاغی از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به اعضای کارگروه WSP شهرستان معرفی و اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل مستندات و روش‌های استقرار ساختاری برنامه ایمنی آب در اداره آب و فاضلاب باوی تشریح شد.  

گفتنی است، هدفگذاری در سال ۱۴۰۳ برای استقرار این برنامه در ادارات آبفا حمیدیه و کارون نیز انجام شده و در دست اقدام است.

خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱ + ۶ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).