مشاور وزیر نیرو در امور بانوان و خانواده: مسیر رشد بانوان متخصص مهیا است

سمیه خداپرست صبح روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه با هدف بررسی چالش‌ها و ارائه راهکارهای مؤثر در حوزه بانوان شاغل در صنعت استان خورستان به اهواز سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز، سمیه خداپرست طی نشستی با مدیران عامل و مشاورین وابسته به وزارت نیرو در استان خورستان چالش های فعلی حوزه ی بانوان شاغل در صنعت را مورد بررسی قرار داد و ضمن هم‌اندیشی با مدیران عامل و مشاورین بانوان و خانواده ایشان، در خصوص راهکارهای موثر در راستای رفع آن ها به تبادل نظر پرداخت.

این گزارش می افزاید، خداپرست در ابتدا ضمن تبریک ایام دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت معصومه«س» از انتصاب بانوان متخصص به عنوان مدیرعامل در برخی شرکت‌های وابسته به وزارت نیرو به عنوان یکی از خوشایندترین اتفاقات در حوزه بانوان یاد کرد و گفت: انتصاب دو بانوی همکار در شرکت‌های تولید برق خراسان و شرکت برق منطقه‌ای زنجان نوید مسیری روشن در زمینه رشد بانوان متخصص داشته و إن‌شاءالله با ادامه این روند، مسیر رشد دیگر بانوان فعال و فرهیخته باز خواهد شد.

در ادامه این گزارش آمده است، وی با بیان اینکه تمام تلاشمان را برای دستیابی کلیه بانوان به جایگاهی که مستحق آنهاست به کار گرفته ایم، افزود: تاکنون ۱۱۵ نفر از بانوان عضو هیئت مدیره شرکت‌های وابسته وزارت نیرو گردیده‌اند که إن‌شاءالله زمینه حضور بانوان عزیز تا سطوح تصمیم‌ساز کشور نیز فراهم خواهد آمد.

مشاور وزیر نیرو در امور بانوان و خانواده برگزاری این نشست را تجدید بیعتی دوباره در جهت تحقق اهداف، دستورالعمل‌ها و مأموریت‌های وزارت‌خانه برشمرد و تاکید کرد: رسیدگی به مشکلات مطرح شده از سوی بانوان گرانقدر و نیز آگاه‌سازی در زمینه مدیریت مصرف از جمله مهم‌ترین این اهداف است.

سمیه خداپرست در ادامه از انعقاد تفاهم نامه‌ای با هدف آموزش بانوان روستایی در خصوص مدیریت مصرف منابع آب و برق خبر داد و از کلیه مشاورین خود خواستار تعامل مستمر با دفاتر اجرایی استان‌ها در این مسیر شد.

در پایان، خداپرست همچنین بر اجرای بخشنامه‌های ابلاغی در حوزه جوانان و نیز موارد مربوط به مادران و فرزندان از جمله مهدکودک و اتاق مادر و کودک تاکید کرد.

دیدار با خانواده معظم شهدا، بازدید از تأسیسات، افتتاح اتاق مادر و کودک در سازمان آب و برق از جمله دیگر برنامه‌های سفر مشاور وزیر نیرو در امور بانوان و خانواده به اهواز بود.

گفتنی است، مسئول مشاور امور بانوان و خانواده شرکت آب و فاضلاب اهواز به همراه سایر کارشناسان مربوطه در این جلسه حضور داشتند.

حوزه خبر: 
سایر
تاریخ خبر: 
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۳ + ۱۳ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).