به پاسداشت روز روابط عمومی و ارتباطات انجام شد: دیدار قائم مقام شرکت آبفا اهواز با کارکنان روابط عمومی

آیین پاسداشت روز روابط عمومی و ارتباطات با حضور قائم مقام شرکت آب وفاضلاب اهواز در محل مدیریت روابط عمومی و آموزش همگانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا اهواز، فرزان عباسیان با تبریک فرارسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات گفت: بدون تردید روابط عمومی نقشی موثر در بالندگی هر سازمانی را میتواند ایفا کند؛ این در حالی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی موضوع روابط عمومی‌ها جدی‌تر و موثرتر نمود پیدا کرده‌اند.

عباسیان با بیان اینکه اصلی‌ترین هدف و رسالت روابط عمومی تبیین تلاش، زحمات و خدمات ارائه شده به مردم بوده است، گفت: گزارش‌ها و اخبار منعکس شده از سوی روابط عمومی‌ها در واقع بازتاب خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است.

وی در ادامه اظهار کرد: نقش روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها نقشی پر رنگ و موثر است و با تمرکز و تخصص و رابطه‌ی مطلوب، می‌بایست به‌خوبی نقش پل ارتباطی میان مردم و سازمان‌ها را ایفا کنند.

عباسیان با اشاره به اینکه سازمان‌ها باید به روابط عمومی‌ها به لحاظ امکانات، پشتیبانی و ایجاد انگیزه توجه ویژه و جدی داشته باشند، گفت: به نظر می‌رسد حوزه روابط عمومی به خوبی مورد حمایت و توجه نبوده، لذا این نقیصه فوری و قطعا مرتفع شود، چراکه تنگناهایی وجود دارد که در بخش افکار عمومی توسط روابط عمومی‌ها باید مدیریت شود.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب اهواز خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها می‌بایست در نقش سخنگو و پاسخ دهنده‌ی هرگونه نقد،نظر و دغدغه‌ی مردم عمل کنند و این مهم شاید جزء اصلی‌ترین وظایف و رسالت های محوله نیز قلمداد شود.

خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۴ + ۱ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).