هفته کار و کارگر گرامی‌باد

«درباره‌ی ارزش کارگر بالاترین جمله‌ای که در این زمینه می‌شود گفت این است که نبیّ مکرّم اسلام «صلّی الله علیه و آله و سلّم‌» طبق روایتی به دست پینه‌بسته‌ی کارگر بوسه زد. دیگر از این بالاتر چه می‌شود؟ این ارزش کارگر است.»

مقام معظم رهبری، ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

 

آبرسانی مستمر به اقصی نقاط شهرها و دورافتاده‌ترین روستاها و دفع اصولی فاضلاب، دو رسالت مهم و حیاتی شرکت آب و فاضلاب کلان‌شهر اهواز است که اگر کوچکترین خللی در هر کدام از آن‌ها رخ دهد، زندگی روزمره شهروندان با مشکلاتی جدی روبرو خواهد شد.

کارگران صنعت آب و فاضلاب در سرمای سوزنده و نمور زمستان و در دمای بالای ۵۰ درجه تابستان، در میدان خدمت به مردم حضوری جهادگونه دارند؛ دل به آبِ سردِ گل‌آلود زدن برای تعمیر شکستگی خط انتقال، وقتی همه کنار بخاری‌ها پناه گرفته‌اند و زیر زلِّ آفتاب کار کردن وقتی همه به دنبال خُنکای باد کولرند... دو نمای محدود از هزاران نمای دیده نشده و دو قطره از اقیانوس ایثار و فداکاری...

زیبنده است و چه بسا مایه‌ی مباهات که بر دستان یکایک کارگران شرکت آبفا کلان‌شهر اهواز و شهرهای تابعه بوسه زد، آن‌ها که در راه مقدس خدمت به مردم، دوشادوش یکدیگر و با تمام توان، تابلوی زیبایی از کار و تلاش را به نمایش گذاشته‌اند.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
برچسب‌های خبر: 
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۳ + ۸ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).