شركت آبفا اهواز در جشنواره روابط عمومی های برتر كشور برگزیده شد

برای پنجمین سال متوالی "

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز ، دوازدهمین جشنواره روابط عمومی های برتر کشور برگزار شد که روابط عمومی این شرکت موفق به کسب رتبه برتر در رشته خلاقیت و نوآوری گردید.

پژمان کیماسی مدیر روابط عمومی و آمورش همگانی این شرکت با بیان اینکه جشنواره یاد شده هر ساله جهت معرفی نهادهای برتر در رشته های گوناگون توسط هیات داوران برگزار می گردد، گفت: این روابط عمومی برای پنجمین سال متوالی در جشنواره مذکور موفق به کسب عنوان برتر می شود و امیدواریم که این روند همچنان ادامه یابد.

کیماسی افزود: اهداف اصلی هر روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین  دنیای داخل و خارج یک مجموعه می بایست همواره با توجه به شرایط و نیازی که بافت جامعه جهت برقراری تعامل با یکدیگر می طلبد، پایه گذاری شود و این امر تنها با پشتکار و همپا شدن با تغییرات به روز در راستای در پیش گرفتن سیر ترقی، پیشرفت و سازندگی کل مجموعه میسر می باشد.

برگزاری این جشنواره ها هر ساله و با توجه به ارزیابی روابط عمومی ها در شاخصه های مختلف عاملی جهت رشد و شکوفایی توانمندی های تمام روابط عمومی هاست چراکه تلاش برای تقویت این شاخصه ها باعث محسوس شدن هرچه بیشتر ضعف های موجود در عملکرد می گردد و در نهایت با تمام توان تا رفع آن به طور کامل گام برداشته خواهد شد.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۴/۰۸/۲۵
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۵ + ۶ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).