در ديدار قائم مقام آبفا كلان‌شهر اهواز با شهروندان مطرح شد: خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان اصلی‌ترين رسالت آبفا اهواز است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز، قائم مقام این شرکت از خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان به عنوان اصلی‌ترين رسالت مجموعه نام برد.

فرزان عباسيان با بيان اين مطلب افزود: رسيدگی به كيفيت آب و كاهش مشكلات مربوط به فاضلاب در سطح شهر از مهمترين رسالت‌های مجموعه آب اهواز است كه بايد در بالاترين سطح انجام پذيرد.

وی افزود: رفع شكستگی و هدر رفت آب، لايروبی شبكه فاضلاب از جمله مهمترين دغدغه‌های مشتركين است كه بايد بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد.

عباسيان با اشاره به اينكه مشتركين نيز می‌بايست نسبت به پرداخت به موقع قبوض خود اقدام كنند، گفت: آبفا اهواز مجموعه‌ای خود گردان است كه درآمد حاصل از  فروش آب را در راستاي خدمات‌رساني و حقوق و دستمزد كاركنان و كارگران هزينه می‌كند، لذا پرداخت به موقع قبوض نقش بسزايي در خدمات‌رساني دارد.

گفتنی است، ملاقات عمومی قائم مقام آبفا كلان‌شهر اهواز با هدف رسيدگي به مشكلات مشتركين و صدور دستورات لازم انجام پذيرفت.

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۳/۰۱/۲۰
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۹ + ۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).