تقدیر معاون پشتیبانی، حقوقی و امور مجلس و رئیس شورای فرهنگی وزارت نیرو به همراه مشاور وزیر نیرو از مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز

احمد حیدری، معاون پشتیبانی، حقوقی و امور مجلس و رئیس شورای فرهنگی وزارت نیرو به همراه محمودرضا مهاجری، مشاور وزیر نیرو در تقدیرنامه مشترکی از تلاش‌های دکتر افشین حاتمی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، احمد حیدری، معاون پشتیبانی، حقوقی و امور مجلس و رئیس شورای فرهنگی وزارت نیرو به همراه، محمودرضا مهاجری، مشاور وزیر و ‌مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو با اهدای لوح تقدیر از زحمات دکتر افشین حاتمی مدیر شرکت آبفا اهواز تشکر نمود.

در این گزارش آمده است، تقدیر صورت گرفته به منظور ایجاد ساختاری نظام مند و دارای قاعده در زمینه‌های جذب و گزینش روحانیون مجرب، تشکیل کارگروه تخصصی تبلیغ نوین در عرصه جهاد تبیین، همکاری، حمایت و تعامل سازنده با مجموعه خدام امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق خوزستان می‌باشد.

گفتنی است، شرکت آبفا اهواز تلاش‌های مجدانه‌ای را در راستای ارتقاء شرایط کمی و کیفی و پیشبرد اهداف فرهنگی و دینی را انجام داده که بخشی از این تلاش‌ها در تقدیر نامه مشاور وزیر نیرو آمده است.

خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۹ + ۱ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).