تجلیل از خانواده های شهدای شركت آبفا اهواز

اولین یادواره ۳۷ شهید سقای صنعت آبفا خوزستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، مراسم بزرگداشت یاد ۳۷ شهید سقای صنعت آب و فاضلاب استان خوزستان در محل آمفی تئاتر گیت بوستان اهواز برگزار گردید.

مدیرعامل شرکت آبفا اهواز در خصوص این مراسم گفت: یادواره یادشده به همت شرکت آبفا خوزستان، اهواز و آبفا روستایی برگزار  شد و شرکت آبفا اهواز با افتخار به داشتن هفت شهید سقای بزرگوار به خود می بالد.شهدایی که با ایثار و شجاعت خود همت به آبرسانی به جبهه های نبرد حق علیه باطل گماردند.

غلامرضا براتی افزود: این مراسم در حضور فرمانده سپاه لشکر ولی عصر خوزستان، مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران و مدیران عامل شرکت های آبفا خوزستان، آبفا روستایی و مشاور استاندار خوزستان برگزار گردید و در پایان با اهدای لوح یادبود به خانواده های معظم شهدا از آنان تجلیل به عمل آمد.

همچنین سرپرست پایگاه بسیج شرکت آبفا اهواز به عنوان یکی از عوامل برگزار کننده برنامه اولین یادواره شهدای صنعت آبفا خوزستان با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری برنامه های باشکوه تر در سال های آینده گفت: مقام والای شهدا را هرگز نمی توان با هیچ جمله و یا برنامه ای پاس داشت اما تا آنجا که در توان باشد در این راستا گام برخواهیم داشت.

کیماسی از برگزاری برنامه های متعددی در هفته بسیج ویژه پرسنل شرکت و خانواده ها خبر داد و افزود: این برنامه ها شامل: مسابقه فرهنگی و ادبی در رشته های داستان نویسی، خاطره نویسی، شعر، عکس و طراحی و گرافیک با موضوع بسیج و بسیجی و مسابقات ورزشی است.

وی دیدار با خانواده های شهدای شرکت و برگزاری رزمایش و...  را از دیگر برنامه های این شرکت در هفته بسیج اعلام داشت.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۴/۰۹/۰۴
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۰ + ۲ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).