از مشترکین خوش حساب روستاهای ملاثانی تقدیر شد

طی نشستی و با حضور مسئولین و معتمدین شهرستان باوی از مشترکین خوش حساب روستاهای ملاثانی تقدیر شد.

 به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، روح‌الله قنبری گفت: باحضور مسئولین و معتمدین شهرستان باوی از مشترکین خوش پرداخت روستاهای ملاثانی تقدیر شد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا اهواز افزود: به منظور ترغیب مشترکین جهت پرداخت به موقع قبوض آب، این جلسه با حضور معاون آبفا باوی، دهیاران، معتمدین و جمعی از مردم برگزار و به مشترکین خوش حساب لوح تقدیر اهدا شد.

قنبری با بیان اینکه پرداخت به موقع قبوض منجر به افزایش کیفیت خدمات شرکت به شهروندان می‌شود، گفت: معاونت مشترکین آبفا اهواز طرح‌های تشویقی و تخفیفی متعددی را برای مشترکین خوش پرداخت در نظر گرفته که از جمله آن می‌توان به همین جلسه تقدیر از مشترکین خوش حساب اشاره کرد.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه همکاران شرکت در بخش‌های تولید و توزیع به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند تا آب آشامیدنی بهداشتی را در اختیار شهروندان قرار دهند، این انتظار می‌رود تا با پرداخت به موقع قبوض آب خود ضمن اینکه عضو خانواده مشترکین خوش پرداخت شده، ما را نیز در انجام مأموریت‌های محوله یاری دهند.

گفتنی است، شهرستان باوی واقع در شمال کلان شهر اهواز با دارا بودن ۳۴ هزار مشترک از جمله شهرستان‌های پرمشترک استان است.

حوزه خبر: 
دفتر معاونت خدمات مشترکین و درآمد
تاریخ خبر: 
۱۴۰۲/۱۲/۰۲
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۳ + ۶ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).