پاسخگویی به شکایات مردمی در کوتاهترین زمان ممکن
در ۹ ماه ابتدایی سال جاری به ۳۷۵۵ مورد شکایت مردمی رسیدگی شد.
به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، ستار عالیپور از رسیدگی و پاسخگویی به ۳۷۵۵ مورد شکایت مردمی توسط دفتر بازرسی و رسیدگی شرکت آب و فاضلاب اهواز خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه ۳ هزار و ۷۵۵ مورد شکایت از سامانههای نظارتی و بازرسی یا حضوری و تلفنی ثبت شد که کارشناسان دفتر پس از بررسی موضوع در کوتاهترین زمان ممکن، شکایات را برای اقدام عملیاتی به معاونتهای ذیربط ارجاع دادند.
سرپرست دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات افزود: موارد یادشده از راههای گوناگون ثبت و ضبط میشود که از جمله آنها میتوان به؛ سامانه رسیدگی به شکایات بازرسی آبفا کشور، سامانه سامد استانداری، میز خدمت مصلی و دفتر نماینده ولی فقیه، ملاقات مردمی مدیرعامل، شکایات تلفنی و بازدید میدانی اشاره کرد.
حوزه خبر:
بازرسی و رسیدگی به شکایات
تاریخ خبر:
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
خبر
افزودن دیدگاه جدید