طرح مدیران پاسخگو در آبفا اهواز اجرا شد

به مناسبت ایام مبارک دهه فجر طرح مدیران پاسخگو در شرکت آبفا اهواز به اجرا درآمد.

سرپرست روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا کلان شهر اهواز با تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با اشاره به اجرای طرح مدیران پاسخگو گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در کنار سایر برنامه های فرهنگی و مذهبی، ایده مدیران پاسخگو ادامه خواهد یافت.

محسن حاجی پور اظهار کرد: طی ماه های گذشته به تناوب سایر مدیران و معاونین مجموعه آبفا اهواز با حضور در محل مرکز ارتباط با مشتریان ۱۲۲ به مسائل و دغدغه های شهروندان فیهم اهوازی پاسخ دادند.

وی با بیان این مطلب که در دوره قبلی بازخوردها از این طرح قابل قبول و موثر بوده است، گفت: اگرچه مسئولین بر مشکلات حوزه آب و فاضلاب اشراف کافی دارند، اما گفتگوی مستقیم با شهروندان و صدور دستورات لازم باعث دلگرمی شهروندان خواهد شد ، بنابراین در ایام مبارک دهه فجر پاسخگویی مدیران در دولت کار و فعالیت ادامه پیدا خواهد کرد.

حاجی پور یادآور شد: طبق برنامه زمانبندی شهروندان می توانند در حوزه مد نظر و در روز و ساعت تعیین شده با دفتر ارتباط با مشتریان (۱۲۲) تماس حال نموده و مشکلات خود را بیان کنند.

 

 

 

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۵ + ۱ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).