ضرورت تعامل و همکاری مسئولین و شهروندان

مردم در کنار مسئولین هر چالش و مشکلی را مرتفع می‌کنند.

روح اله قنبری با حضور در طرح شهروند مطالبه گر، مدیران پاسخگو، گفت: ارتباط مستقیم مسئولین با شهروندان قطعا تاثیرگذار است و مسئولین می توانند به طور مستقیم دغدغه و مشکلات مردم را دریافت کنند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب اهواز ادامه داد: طرح شهروند مطالبه گر، مدیران پاسخگو در کارآمدی و خدمات رسانی مطلوب نیز مؤثر است. 

وی با اشاره به عمده مشکلات مشترکین آبفا کلان‌شهر اهواز به ویژه در حوزه سرقت کنتورهای آب، گفت: کنتورهای فرسوده و سرقت کنتور از مهمترین مشکلاتی است که طی تماس‌های برقرار شده مطرح شد و بنظر می رسد هر دو موضوع به یک دغدغه برای مردم تبدیل شده است.

قنبری بیان کرد: در بحث سرقت های کنتور محافظت و نگهداری مناسب تری انجام دهند ولیکن مجموعه آبفا کلانشهر اهواز در تعویض کنتورهای خراب با همه توان و ظرفیت در خدمت شهروندان خواهد بود.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا اهواز اظها کرد: با توجه به خدمات ارایه شده به شهروندان و با توجه به هزینه های تولید و نگهداری و تعمیراتی که روزانه در حال انجام بوده، انتظار می رود در راستای افزایش کیفیت خدمات شهروندان در بحث پرداخت قبوض آب همکاری لازم را داشته باشند.

قنبری با بیان این مطلب که پرداخت سریع و آنی قبوض تنها راهی است می تواند چالش های مالی پایان سال را مرتفع نماید، گفت: تنها منبع درآمد شرکت برای هزینه های جاری مانند نگهداری و بهره برداری از تاسیسات، تعمیرات و  حقوق کارکنان پرداخت حق آبه مصرفی مشترکین است، لذا مهمترین حمایت شهروندان می تواند پرداخت بموقع قبوض باشد.

وی با اشاره به مهمترین مشکل و چالش واحد مشترکین و درآمد گفت: مهمترین چالش در این معاونت عدم توجه جدی به پرداخت قبوض در برخی مناطق و در کنار آن موضوع انشعابات غیر مجاز است . البته توسط کارشناسان و بازرسان و سایر نیروهای این معاونت، موضوعات در حال پیگیری است و روند به سمت بهبود شرایط پیش میرود ولیکن مردم بهترین گزینه برای حل و کاهش مشکلات هستند.

حوزه خبر: 
دفتر معاونت خدمات مشترکین و درآمد
تاریخ خبر: 
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۷ + ۹ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).