شورای هماهنگی حراست های آب و برق استان خوزستان برگزیده شد

باتوجه به ارزشیابی از سوی شورای هماهنگی حراست های صنعت آب و برق، شورای هماهنگی حراست های آب و برق استان خوزستان به ریاست فوادخداکرمی مدیر حراست شرکت آبفا اهواز در دست یابی به اهداف بالاترین میزان رشد را از آن خود نمود.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، در این راستا  ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو از فواد خداکرمی رییس شورای هماهنگی حراست های آب و برق استان خوزستان و همچنین مدیر واحد حراست شرکت آبفا اهواز تقدیر بعمل آورد.

در متن این تقدیرنامه آمده است:" خرد جمعی و همفکری نتیجه مطلوب تر و شناخت مشکلات، موانع و نقش سازنده در تصمیم سازی داشته و باعث افزایش تعامل و هماهنگی با مسئولان و سطوح مدیریتی می گردد.

بنا بر ارزشیابی و پیشنهاد رییس شورای هماهنگی حراست های صنعت آب وبرق، شورای هماهنگی حراست های استان خوزستان در دست یابی به اهداف بالاترین رشد را در بین شوراهای استانی کسب نموده است.بدینوسیله از زحمات و تلاش های شایسته آن مجموعه تشکر و قدردانی می گردد.

از خداوند منان برای جنابعالی و همکاران، توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت زعامت مقام معظم رهبری را خواستاریم."

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۴/۱۰/۲۶
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱ + ۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).