پیام مدیر شرکت آبفا اهواز به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر

دکتر افشین حاتمی طی پیامی فرا رسیدن دهه مبارکه فجر را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، دکتر افشین حاتمی به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و در آستانه‌ی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

متن پیام مدیر شرکت آب و فاضلاب کلان‌شهر اهواز به شرح ذیل است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

«در طلیعه‌ی‌ روزهای‌ درخشان‌ فجر از همه‌ چیز شایسته‌تر تکریم‌ شهیدان‌ و خضوع‌ در برابر روح‌ فداکار آنهاست.»

مقام معظم رهبری

۱۲ بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷، هنگام طلوع آفتاب حقیقت و نابودی تاریکی‌های ظلم و جُور بود. ۱۵ سال مبارزه‌ی مُداوم مردم علیه رژیم ستمشاهی به ثمر می‌نشست و سیل جمعیت به استقبال از رهبر انقلاب می‌شتافت. بازگشت امام خمینی«ره» به میهن، نسخه‌ی طاغوت را درهم پیچید و به سان فرشته، دیو را از کشور بیرون راند.

بنیانگذار کبیر انقلاب چه زیبا فرمودند که: «فجر انقلاب، دمیدن خورشید استقلال و آزادی است.» خورشید استقلال و آزادی دمیدن گرفت و انقلاب اسلامی را به بار نشاند. انقلابی که مرهون خون پاک جوانان وطن است، آنان که از ارزشمندترین دارایی خود گذشتند تا نقطه‌ی پایانی بر نظام ستمشاهی ۲۵۰۰ ساله باشند.

اینجانب فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و قرار گرفتن در آستانه‌ی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران به ویژه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.  

  افشین حاتمی

مدیر شرکت آبفا اهواز

خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۱ + ۴ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).