بازدید از ایستگاه پیچ‌وار و تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اهواز

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا اهواز، مدیرکل نظارت بر بهره‌برداری فاضلاب شرکت مهندسی آبفا کشور از ایستگاه پیچ‌وار و تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اهواز بازدید کرد.

این گزارش می افزاید، به منظور بررسی اقدامات شركت آب و فاضلاب اهواز در جهت بهبود خدمات و كاهش آبگرفتگی‌ها ناشی از بارندگی و آب‌های سطحی، وكيلی ضمن بازديد از ايستگاه پيچوار از نزدیک شاهد تلاش همكاران بوده است. 

در ادامه این گزارش آمده است، مديركل نظارت بر بهره‌برداری فاضلاب آبفا كشور در ادامه از تصفيه‌خانه فاضلاب شرق اهواز بازديد در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته قرار گرفت.

در پایان بازدید، وكيلی ضمن بررسی شرايط از تلاش همكاران در معاونت بهره‌برداري و توسعه فاضلاب شرکت آبفا اهواز اعلام رضايت كرد. 

گفتنی است، آبفا اهواز به منظور بهبود خدمات و کاهش آبگرفتگی ناشی از بارندگی اقدامات موثری انجام داده است که از جمله این اقدامات مي‌توان به بروز رسانی تابلوهای برق و لايروبی حوضچه‌های ايستگاه راهبردی پيچ‌وار اشاره كرد.

خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۲ + ۱۶ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).