پیام مدیر شرکت آبفا اهواز به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

دکتر حاتمی با صدور پیامی، چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا اهواز، متن پیام دکتر افشین حاتمی بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

«شهادت، هنر مردان خداست.»

امام خمینی«ره»

از آن اتفاق تلخ و جانگداز چهار سال می‌گذرد و گرچه داغ فراق سردار دل‌ها هنوز بر دل‌های ما سخت و سنگین است اما با توجه به سخن مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با خانواده سردار که فرمودند: «نه فقط غبار فراموشی بر چهره‌ی این شهید ننشسته، بلکه روز به روز جلوه‌اش بیشتر شده، نورانیّتش بیشتر شده، وضوحش بیشتر شده و أن‌شاءالله بیشتر هم خواهد شد.» الحمدلله روحیه‌‎ و مکتب حاج قاسم سلیمانی در جامعه‌ی ما گسترش یافته و تیر دشمنان به سنگ خورده است.

اکنون جبهه‌ی مقاومت با تأسی از جان‌فشانی‌ها و رشادت‌های سردار سلیمانی، رژیم اشغالگر و کودک‌کُش صهیونیستی را به زانو درآورده و نفس‌های آخر او را به شماره انداخته است و به راستی که حاج قاسم شهید القدس است، او که همه‌ی عُمر، در راه دفاع از ستم‌دیده‌گان و نبرد با مستکبران جهان، خستگی‌ناپذیر، سنگر به سنگر و جبهه به جبهه پیش رفت و از هیچ‌چیز و هیچ‌کس نهراسید.     

بر ماست که با گام برداشتن در راه این شهید بزرگوار که همان خدمت خالصانه به مردم می‌باشد، یاد و نام او را بیش از پیش زنده نگه داریم.

اینجانب، چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به همه‌ی دلباختگان مکتب او به ویژه کارکنان شرکت آب و فاضلاب کلان‌شهر اهواز تسلیت و تعزیت می‌نمایم.

افشین حاتمی

مدیر شرکت آبفا اهواز

خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۴ + ۲ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).