برگزاری دوره خنثی سازی گاز کلر برای کارشناسان آبفا اهواز

به همت معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی دوره خنثی سازی گاز کلر در مجتمع پتروشیمی شهرستان شوشتر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا اهواز، معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی این شرکت از برگزاری دوره خنثی سازی گاز کلر در مجتمع پتروشیمی شوشتر خبر داد.

بهزاد جوام گفت: این دوره ویژه کارشناسان تصفیه‌خانه‌های شرکت آبفا اهواز و با هدف آشنایی بیشتر ایشان با مخاطرات نشت گاز کلر و شیوه‌های حرفه‌ای مقابله با آن برگزار شد.

وی در بیان جزئیات دوره یاد شده افزود: ضمن برگزاری کلاس تئوری و آشنایی با مخاطرات گاز cl2 و موارد خنثی سازی در صورت نشت گاز کلر و واکنش سریع در مقابله با آن، آشنایی با انواع ماسک‌ها، کنترل ریسک و مهار به موقع نیز تدریس شد. 

جوام در بیان اهمیت این دوره اظهار داشت: یکی از حساس‌ترین فرایند تصفیه آب، فرایند تزریق گاز کلر است که در صورت عدم آگاهی و دانش لازم افراد جهت انجام عملیات مربوطه، می‌تواند مخاطرات جانی گسترده‌ای را به همراه داشته باشد.

او در پایان یادآور شد: با توجه به اهمیت موضوع این دوره با پیگیری‌های دفتر آموزش و منابع انسانی به مدت ٨ ساعت توسط کارشناسان و اساتید مجرب تدریس شد.

حوزه خبر: 
دفتر معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی
تاریخ خبر: 
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۸ + ۲ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).