بازدید عضو شورای سیاست‌گذاری کیفیت آب شرکت مهندسی آبفا کشور از تصفیه‌خانه‌های آب کلان‌شهر اهواز

مرتضی برغمدی از تأسیسات نزهه، صُفیره، الهایی، ملاثانی و مناطق کم‌برخوردار حاشیه شهر اهواز بازدید کرد.

 به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، غلامرضا رئیسی گفت: مهندس برغمدی، عضو شورای سیاست‌گذاری کیفیت آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از تأسیسات کُلرزنی نزهه، صفیره، الهایی، آزمایشگاه میکروبیولوژی شهر ملاثانی و مناطق عین‌دو، سیاحی، گلدشت و ملاشیه بازدید کرد و در مورد مدیریت اطلاعات کیفیت آب، راهبری فعالیت‌های پایش تأسیسات و ارتباطات با کارشناسان مراکز بهداشت توضیحاتی ارائه داد.

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آبفا اهواز افزود: در این بازدید، سامانه‌های گندزُدایی در تأسیسات نزهه، صُفیره و الهایی مورد بررسی قرار گرفت و اطمینان لازم از عملکرد صحیح فرآیند گندزُدایی آن‌ها حاصل شد.

رئیسی اذعان داشت: همچنین با حضور در تصفیه‌خانه شهر ملاثانی، تعداد و تواتر نمونه‌برداری و ثبت سوابق آزمون‌های میکروبیولوژی در آزمایشگاه میکروبیولوژی آبفا شهرستان باوی مورد بررسی قرار گرفت.

او با بیان بازدید سرزده از چند خانه بهداشت مستقر در روستاها گفت: مهندس برغمدی با مشاهده‌ی سطح مشارکت کارشناسان مراکز پایش و بهداشت در پایش کیفیت آب روستاها از تلاش ایشان تقدیر کرد.

رئیسی تصریح کرد: در ادامه‌ بازدید، نشست مشترکی در مرکز بهداشت غرب کلان‌شهر اهواز با حضور دکتر شمی‌پور، رئیس مرکز و مسئول بهداشت محیط آن برگزار شد که در این نشست،وی از تلاش‌های مسئولین آبفا اهواز در خدمات‌رسانی به شهروندان اعلام رضایت کرد و از هماهنگی و همکاری مسئولین و کارکنان آبفا اهواز با کارشناسان مراکز بهداشت و تسریع در رسیدگی به مشکلات و مسائل بهداشتی آب و فاضلاب قدردانی کرد.

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب آبفا اهواز گفت: سپس از مناطق عین‌دو، سیاحی، گلدشت و ملاشیه بازدید میدانی صورت گرفت و طی آن به صورت تصادفی میزان کلر موجود در آب آشامیدنی شبکه توزیع داخلی را مورد ارزیابی قرار گرفت که نتایج به دست آمده، رضایت عضو شورای سیاست‌گذاری کیفیت آب شرکت مهندسی آبفا کشور را در پی داشت.

غلامرضا رئیسی افزود: در پایان، نشست مدیریت اطلاعات کلرسنجی و بررسی نهایی نتایج بازدید در آزمایشگاه مرکزی آب اهواز برگزار شد و توصیه‌هایی را در راستای بهبود مدیریت اطلاعات کیفیت آب، راهبری فعالیت‌های پایش تأسیسات و ارتباطات با کارشناسان مراکز بهداشت ارائه شد.

خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۸ + ۱۱ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).