حضور فعال شرکت آبفا اهواز در نمایشگاه پدافند جنگ‌های نوین

نمایشگاه پدافند جنگ‌های نوین با مشارکت فعال شرکت آبفا اهواز برپا شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، افشین حاتمی با اشاره به اهمیت این رویداد گفت: حضور آبفا اهواز در این نمایشگاه به منظور ارائه دست‌آوردهای پدافندی است که با تلاش‌های فراوان همکاران جهادگرمان بدست آمده‌اند.

مدیرآبفا اهواز افزود: اهمیت این گونه فعالیت‌ها در شرایط فعلی بیش از پیش احساس می‌شود چرا که دشمنان کشور عزیزمان ایران از هر راهی برای ضربه زدن به مردم استفاده می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر ایجاد بستر مناسب و حفظ آمادگی در برابر تهدیدات دشمن یک اصل غیرقابل کتمان است و همکاران ما با تلاش فراوان به دست‌آوردهای بسیاری در این مسیر دست یافته‌اند که بخشی از آنها در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

حاتمی خاطرنشان کرد: برگزاری این نمایشگاه و مشاهده تلاش‌های فرزندان تلاشگر این مرز و بوم در جهت خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران اسلامی موجب اطمینان و آرامش خاطر شهروندان خواهد شد.

گفتنی است، نمایشگاه پدافند جنگهای نوین در روز سه شنبه پنجم دی ماه به همت ارتش جمهوری اسلامی ایران و اداره كل بحران و پدافند غيرعامل استانداری خوزستان در محل تالار مهر با حضور استاندار خوزستان و مشاركت دستگاه‌های اجرايی برگزار شد.

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۲/۱۰/۰۶
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۰ + ۷ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).