واحد عملیات این اداره همیشه آماده باش است

رییس اداره آبفا شهرستان باوی:

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، خداداد اسفندیاری در خصوص عملکرد واحد عملیات اداره آب و فاضلاب شهرستان باوی گفت: درفصل بارندگی و باتوجه به افزایش گزارشات مردمی مبنی بر گرفتگی فاضلاب شاهد حضور بموقع و رفع کامل معضلات پیش آمده بودیم که این امر حاکی از تلاش بی وقفه گروه های عملیاتی است.

اسفندیاری رفع گرفتگی بیش از ۵۰ مورد فاضلاب مدارس، شهرداری و ادارات شهرستان باوی را جزو کارنامه عملیاتی این واحد اعلام نمود و افزود: علاوه بر این، همکاری با شهرداری شهر ملاثانی جهت دفع آب های سطحی در زمان های بارندگی از دیگر اقدامات موثر این واحد به شمار می آید.

وی گفت: دو خط اصلی انتقال آب به قطرهای ۳۰۰ واقع در بلوار امام خمینی(ره) و نیز چهارراه چدنی در بلوار ولایت ملاثانی تعمیر و بازسازی گردیدند.

تعمیر دو دستگاه تزریق پک و پرکلرین با دبی ۴۱۰ لیتر در ساعت و بهره برداری از آن ها، رفع نقص فنی بانک خازن ۲۰۰کیلووات موتورخانه تاسیسات ملاثانی و ۸۰مورد تعویض و نصب کنتور جدید در مناطق کوی قدس و ولایت این شهرستان نیز از اقدامات گروه عملیات اداره آبفا شهرستان باوی می باشد.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۴/۱۱/۲۴
برچسب‌های خبر: 
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۲ + ۱۴ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).