با شروع فصل بارندگي و افزايش كدورت رودخانه انجام شد؛ لایروبی و گندزدایی مخازن و لاگون‌های ذخیره آب آشامیدنی ١١٥ روستا كلان‌شهر اهواز

آب آشامیدنی ۱۱۵ روستای کلانشهر اهواز بهبود می یابد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، با آغاز عملیات لایروبی و گندزدایی مخازن و لاگون های ذخیره آب، کیفیت آب شرب بیش از ۱۱۵ روستای تحت پوشش اهواز بهبود می یابد.
مدیر آبفا اهواز با بیان این مطلب افزود: در این عملیات تأسیسات شهدای جهاد و حاشیه دز لایروبی، گندزدایی شدند.
افشین حاتمی ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن فصول بارندگی، لایروبی مخازن ذخیره، لاگون ها و زلال سازها نقش مهمی در کیفیت آب آشامیدنی دارد.
وی با اشاره به ضرورت لایروبی‌ها و اجرای آن در کوتاه‌ترین زمان اظهار کرد: با توجه به حجم و سختی کار در گندزدایی‌ها، انتظار می‌رفت زمان بالایی درگیر این پروژه باشیم، و لیکن اکیپ‌های عملیاتی به صورت شبانه‌روزی در کوتاه‌ترین زمان ممکن مراحل کار را پیشرفت داده‌اند.
مدیر آبفا کلان‌شهر اهواز یادآور شد: با اقدامات انجام شده، از ورود هرگونه آلودگی به مخازن پیش ته نشین و ذخیره آب نیز جلوگیری خواهد شد.
حاتمی با اشاره به نظارت کارشناسان مرکز بهداشت بر عملیات لایروبی لاگون و مخازن ذخیره آب، گفت: بازدیدهای مشترکی بین کارشناسان مرکز بهداشت و کنترل کیفی آب شرکت از مراحل لایروبی و گندزدایی کلیه مخازن و لاگون ها صورت گرفته است که در روند بهبود کیفی این عملیات موثر بوده است.
گفتنی است، ۷۰ روستای مسیر الهایی و ۴۵ روستای تحت پوشش تأسیسات شهدای جهاد واقع در بخش اسماعیلیه جمعیتی بیش از ۴۷ هزار نفر را تحت پوشش دارند.

خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۷ + ۱ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).